Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. Zamawiane online,...
Rewelacyjnie. Zamawiane online, odbiór na drugi maksymalnie trzeci dzień. Polecane witaminy z krótką datą w atrakcyjnych cenach.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2282

13.06.2017

AleLeki.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Źle. Lekarze mało...
Źle. Lekarze mało rozmowni, ciężko wyciągnąć jakiejkolwiek informacje o stanie zdrowia. Badanie słuchu było robione na zepsutym sprzęcie. Orzecznicy, żenujący naciągacze. Z byle powodu, jeżeli można to nazwać powodem, dopuszczają na rok, przy fraku przeciwwskazań lekarzy specjalistów. Opinia ta dotyczy dwóch oddziałów, trzeci oddział na odwrót, opryskliwi lekarze specjaliści, natomiast normalni orzecznicy.Mój kontakt ograniczył się tylko do badań okresowych i całe szczęście, a właściwie nieszczęśNa plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Piotr_2282

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jak w...
Super. Jak w dużych marketach ciężko znaleźć obsługę stoiska. Co do kompetencji nie mam zdania, gdyż obsługa potrzebna była do wskazania miejsca asortymentu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2282

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy chętnie...
Rewelacyjnie. Pracownicy chętnie służą pomocą, przede wszystkim znają się na asortymencie. Bezproblemowa możliwość zwrotu w każdym oddziale.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2282

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Miła i...
Super. Miła i sympatyczna obsługa. Bezproblemowa możliwość zwrotu towaru. Zwrot towaru w każdej placówce.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2282

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2282

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. W miarę...
Świetnie. W miarę krótki czas oczekiwania. Dostarczanie do domu lub w miejsce umówione. Bliskość punktów odbioru w razie niedostarczenia bezpośredniego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2282

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Cena przystępna...
Rewelacyjnie. Cena przystępna oraz bardzo krótki czas oczekiwania na przesyłke. Całodobowa dostępność. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu.

Piotr_2282

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi