Wizyta ok.godz.17. Punkt dobrze zaopatrzony,prasa ładnie wyeksponowana i ułożona tematycznie. Trzy osoby w sklepie. Obsługa kasy (pan Tomasz) - miłe powitanie,kontakt wzrokowy,propozycja zakupu dodatkowego produktu (sprzedaż komplementarna),podziękowanie i pożegnanie.Minus - zasłonięta tekturą ekspozycja prasy (tzw.kolekcje) po prawej stronie kasy.
Wizyta ok.godz.16. Przy wejściu znajdowała się pani dokładająca towar.Brak powitania z jej strony. Produkty dobrze wyeksponowane.Mała ilość klientów. Czynna jedna kasa,obsługiwane dwie osoby. Obsługa kasy pani (szczupła szatynka) - brak powitania,podziękowanie,pożegnanie. Brak podwyższenia koszyka sprzedaży.Minus - ekspedientka obsługująca kasę głośno komentowała (wraz z panią myjącą podłogę) wizytę poprzedniej klientki.
Wizyta ok.godz 15. Przy wejściu do niewielkiego sklepu operatora zauważono lekko zakurzoną podłogę. Czynne jedno stanowisko.Obsługiwany jeden klient. Obsługa klienta (pan Łukasz) -bardzo schludny wygląd,miłe powitanie,sympatyczna rozmowa dotycząca wyboru abonamentu,brak zniecierpliwienia,pożegnanie i zaproszenie do kolejnej wizyty.Minus - brak wiedzy technicznej dotyczącej niektórych (popularnych) aparatów telefonicznych-brak drugiej osoby do obsługi klienta,co wiązało się z długim oczekiwaniem na rozmowę.
Czas wizyty ok.godz .11. Doradca klienta (p.Ola) - od początku miły kontakt. Duże zainteresowanie oczekiwaniami klienta,fachowość,przedstawienie szerokiej oferty produktów,brak zniecierpliwienia podczas długiego czasu trwania wizyty (ok.45 min). Sympatyczne podanie dłoni na pożegnanie oraz zaproszenie do ponownych odwiedzin placówki i korzystania z porad.Minus - czynne tylko jedno stanowisko doradcze,co powoduje długi czas oczekiwania.Niemal pełna satysfakcja.
Dzień dobry Panie Piotrze,
dziękujemy za zamieszczoną opinię. Satysfakcja naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna. Wdrażamy rozwiązania, które skracają czas oczekiwania na obsługę.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
Zadbany teren zewnętrzny....
Zadbany teren zewnętrzny. Długie oczekiwanie na pracownika tankującego LPG. Brak powitania z jego strony (tylko zapytanie "za ile"). Sklep czysty,ładna ekspozycja towaru. Toaleta czysta. Brak aktualnego podpisu na harmonogramie sprzątania toalety. Czynne 2 kasy. W kolejce 2 osoby. Obsługa kasy (Angelika) bardzo miła-powitanie,zaproponowanie kawy za punkty,pomoc przy odnalezieniu produktu,pożegnanie. Miła atmosfera.
Zadbany,czysty sklep.Dobrze wyeksponowany asortyment.Pracownica (Olga) dokładająca towar niechętnie służyła pomocą w znalezieniu produktu.Nie była zorientowana w aktualnej promocji (reklama TV). Czynna jedna kasa.Przy kasie 3 osoby. Obsługa kasy (Ania)uprzejma-powitanie,pożegnanie.Brak zapytania o kartę na punkty.Zaproponowano zakup artykułów promocyjnych.Brak zaproszenia do ponownej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.