Niestety posiadam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. W skrócie firma zajmuje się obsługą parkingów przy lokalach usługowo-sprzedażowych na terenie całego kraju. Parkując według regulaminu pod lokalem należy pobrać bilet, lub zarejestrować postój w odpowiednim terminalu aby jak było w moim przypadku. Niestety śpiesząc się popełniłem czeski błąd wprowadzając numer pojazdy z wypożyczalni. Więc widząc wystawiony "mandat", który tak naprawdę jest rachunkiem za parkowanie, postanowiłem zgłosić reklamację przesyłając imienne potwierdzenie z korzystania z usług obiektu w danym czasie. Odpowiedź firmy była krótka i wyglądała na automatyczną i brzmiała że odrzucają reklamację i wzywają do zapłaty.
Brak okazania dobrej woli i szablonowe potraktowanie, wzbudziło we mnie poczucie iż firma chce mnie potocznie mówiąc naciągnąć. Żądając bardzo wygórowanej stawki za postój.
Jestem stałym bywalcem tej sieci siłowni. Dotychczas miałem okazje ćwiczyć w trzech lokalizacjach. Częstym problemem jest czas przywrócenia uszkodzonego .sprzętu do użytku. Co do czystości, obsługi personelu oraz organizacji placówek jestem z nich bardzo zadowolony.
Świetnie skomponowany i przejrzysty interface. Wszystkie informacje o posiadanych usługach oraz stanie konta przedstawiona w zrozumiały sposób. Częste zaproszenia do szkoleń online ze specjalistami, pomagają w podjęciu decyzji co do swojego budżetu oraz przyszłych decyzji inwestycyjnych.
Gdy spotykam się z pytaniem o Bank do polecenia, pierwsza myśl to właśnie ING.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.