Opinia użytkownika: Piotr Piela
Dotycząca firmy: Apcoa Parking Polska Sp. z o.o.
Treść opinii: Niestety posiadam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. W skrócie firma zajmuje się obsługą parkingów przy lokalach usługowo-sprzedażowych na terenie całego kraju. Parkując według regulaminu pod lokalem należy pobrać bilet, lub zarejestrować postój w odpowiednim terminalu aby jak było w moim przypadku. Niestety śpiesząc się popełniłem czeski błąd wprowadzając numer pojazdy z wypożyczalni. Więc widząc wystawiony "mandat", który tak naprawdę jest rachunkiem za parkowanie, postanowiłem zgłosić reklamację przesyłając imienne potwierdzenie z korzystania z usług obiektu w danym czasie. Odpowiedź firmy była krótka i wyglądała na automatyczną i brzmiała że odrzucają reklamację i wzywają do zapłaty. Brak okazania dobrej woli i szablonowe potraktowanie, wzbudziło we mnie poczucie iż firma chce mnie potocznie mówiąc naciągnąć. Żądając bardzo wygórowanej stawki za postój.