Apcoa Parking Polska Sp. z o.o.

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Niestety posiadam bardzo...
Niestety posiadam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. W skrócie firma zajmuje się obsługą parkingów przy lokalach usługowo-sprzedażowych na terenie całego kraju. Parkując według regulaminu pod lokalem należy pobrać bilet, lub zarejestrować postój w odpowiednim terminalu aby jak było w moim przypadku. Niestety śpiesząc się popełniłem czeski błąd wprowadzając numer pojazdy z wypożyczalni. Więc widząc wystawiony "mandat", który tak naprawdę jest rachunkiem za parkowanie, postanowiłem zgłosić reklamację przesyłając imienne potwierdzenie z korzystania z usług obiektu w danym czasie. Odpowiedź firmy była krótka i wyglądała na automatyczną i brzmiała że odrzucają reklamację i wzywają do zapłaty. Brak okazania dobrej woli i szablonowe potraktowanie, wzbudziło we mnie poczucie iż firma chce mnie potocznie mówiąc naciągnąć. Żądając bardzo wygórowanej stawki za postój.

Piotr Piela

31.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Apcoa Parking Polska Sp. z o.o.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apcoa Parking Polska Sp. z o.o.?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Niestety posiadam bardzo...
Niestety posiadam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. W skrócie firma zajmuje się obsługą parkingów przy lokalach usługowo-sprzedażowych na terenie całego kraju. Parkując według regulaminu pod lokalem należy pobrać bilet, lub zarejestrować postój w odpowiednim terminalu aby jak było w moim przypadku. Niestety śpiesząc się popełniłem czeski błąd wprowadzając numer pojazdy z wypożyczalni. Więc widząc wystawiony "mandat", który tak naprawdę jest rachunkiem za parkowanie, postanowiłem zgłosić reklamację przesyłając imienne potwierdzenie z korzystania z usług obiektu w danym czasie. Odpowiedź firmy była krótka i wyglądała na automatyczną i brzmiała że odrzucają reklamację i wzywają do zapłaty. Brak okazania dobrej woli i szablonowe potraktowanie, wzbudziło we mnie poczucie iż firma chce mnie potocznie mówiąc naciągnąć. Żądając bardzo wygórowanej stawki za postój.