Opinie użytkownika (1)

Po sklepie poruszała...
Po sklepie poruszała się osoba, która sprawiała wrażenie, że pracuje na jakimś stanowisku kierowniczym. Mężczyzna ten odzywał się do osób zajmujących się m.in. układaniem asortymentu na półkach, w sposób władczy, co w odbiorze przez klientów tego marketu odbierane było jako niegrzeczność. W sklepie tym wywieszony jest baner informujący klientów o tym, że jeżeli stoją w kolejce dłużej niż 5 min i nie wszystkie kasy są otwarte, to w ramach przeprosin należy się takiemu klientowi rekompensata w formie 5 zł. W praktyce Panie wypłacające tą kwotę wydają ją klientowi niechętnie, sugerując że klient oszukuje i jest naciągaczem, o wyrażeniu "przepraszamy za niedogodności" nawet nie ma mowy. Personel zajmujący się rozkładaniem asortymentu jest zawsze zorientowany gdzie leży produkt, którego szukam.

Paweł_239

04.01.2010

Kaufland

Placówka

Nowa Sól, Chałubińskiego 2

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi