W gazetce promocja na artykuł, którego nie było wystawionego w sklepie.
Natomiast personel nie posiadał żadnej informacji o tym produkcie lub jego dostępności - szukał produktu między regałami.
Dodatkowy minus - brak możliwości płacenia BLIK-iem.
Żenujące zachowanie ochroniarza, który nie wpuszcza klienta do sklepu bo ma taki „kaprys”.
Byłem świadkiem sytuacji, w której ochroniarz w arogancki i niegrzeczny sposób zakazał wejścia do sklepu Media Expert kobiecie bez podania przyczyny.
Dziękujemy za opinię, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przekazane uwagi pozwolą nam na poprawę jakości oferowanych przez nas usług.
Chciałem kupic smartfona....
Chciałem kupic smartfona. Stałem tam i czekałem, aż ktoś podejdzie do mnie - niestety nie doczekałem się.
Kiedy już sie doczekałem, obsługująca mnie kobieta przy stoisku z kredytami okazała sie bardzo opryskliwa i niemiła osobą.
Co w rezultacie skutecznie zniechęciło mnie od zakupu w tym sklepie na kwotę około 4000pln.
Bardzo miła obsługa w tym salonie z biżuteria Pandora.
Panie obsługujące są bardzo miłe i pomocne. Pomagają przy wyborze jak i zakupie biżuterii .
Również podczas reklamacji nie robią żadnego problemu i są bardzo przyjaźnie nastawione do klienta.
Pieczywo tworzone z pasji i miłości.
Naturalne składniki , brak chemii , konserwantów i ulepszaczy.
Codziennie świeże , wyrabiane na miejscu i na oczach klienta. Wysokiej jakości składniki .
Szeroki zakres oferty cukierniczej i częściowo gastronomicznej. Profesjonalna obsługa . Jeśli czegoś nie ma w ofercie są w stanie to specjalnie sprowadzić pod indywidualne zamówienie. Obsługa zwraca uwagę na potrzeby klienta. Nawet najbardziej wymagający klient spełni tu swoje oczekiwania.
Firma , w której kupiłem auto.
Obsługa przed zakupem pojazdu perfekcyjna.
Pani pomagająca załatwianie dokumentów miedzy klientem a bankiem bardzo kompetentna i pomocna.
Pani wydająca auto również bardzo pomocna i konkretna .
Niestety czar prysł kiedy odebrałem auto i próbowałem skontaktować się z salonem w pewnej sprawie.
Dopiero po opublikowaniu mojej opinii na Google , salon nawiązał ze mną kontakt.
Mimo wszystko sprawy nie załatwiono do końca i sam musiałem sobie radzić.
Mam wrażenie ,że klient się nie liczy po zakupie auta (kiedy już salon zarobi) .
Po wejściu do sklepu natychmiast za mną ruszył "szpieg", który nie odstępował mnie na krok. Niestety robił to tak nieudolnie, że od razu rzucił się w oczy. Personal obrażony na cały świat jakby pracował za karę.
Często tankuje na tej stacji, głównie ze względu na jakość obsługi. Zawsze była miła, szybka, bez problemowa. Jednak od jakiegoś czasu się to zmienia i z wizyty na wizytę jest coraz gorzej...
Na tej stacji BP tankowałem kilka razy i za każdym razem coś się dzieje z obługujacymi przy kasach. Nie będę opisywać dokładnie każdej sytuacji .
Niby są to szczegóły ale w obecnych czasach i przy takiej konkurencji na rynku stacje powinny zabiegać o klienta , a nie zrażać go do siebie...
Sklep bardzo ciasny.Ciężko się przedostać z wózkiem miedzy europaletami poustawianymi na alejkach.
Warzywa i owoce nie były pierwszej świeżości. , wszystko wygląda staro i nieładnie. Panie z obsługi dość znudzone klientami - można je usprawiedliwić ,bo sklep był oblężony przez masę klientów.
Jednym zdaniem - byłem tam pierwszy i ostatni raz...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.