Opinie użytkownika (11)

Źle. Na...
Źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Paweł_1760

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1760

04.07.2017

HDI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Paweł_1760

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1760

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Paweł_1760

30.08.2016

mBank

Placówka

Leszno, Grodzka 1

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1760

30.08.2016

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1760

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1760

29.08.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Źle. Na plus:...
Źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1760

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną przez Pana obserwację dotyczącą jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Jeden z lepszych...
Jeden z lepszych supermarketów Górze. Zawsze miła obsługa chętnie pomaga, a ceny nie odstraszają aż tak bardzo. Wszystko można z reguły kupić w jednym miejscu. Zmorą supermarketów są kasy i nawet jeśli jest długa kolejka nie otwierają kolejnych kas. Ale jak wiadomo to jest chwyt marketingowy marketów, żeby na spokojnie się rozglądnąć i dorzucić coś jeszcze do koszyka. Poza tą jedną wadą są same zalety. Duży parking, zawsze czysto, chętna do pomocy obsługa. Brawo, oby tak dalej.

Paweł_1760

06.05.2013

Intermarche

Placówka

Góra, Dworcowa 27

Nie zgadzam się (1)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o asortyment, nie mam się do czego przyczepić. Sklep jest bardzo dobrze wyposażony i czysty. Niestety umiejscowienie sklepu na uboczach nie ułatwia jego odnalezienia. Mimo, że od otworzenia marketu w górze co jakiś czas jeszcze ktoś pyta się mnie gdzie jest "Mrówka". Drugą sprawą do poprawienia jest personel, który wymaga doszkolenia produktowego. Gdy poszedłem i kupiłem olej silnikowy, zdziwiony pan przy kasie (przy której wystawiane są FV) powiedział ze zdziwieniem "gdzie Pan to znalazł? To my coś takiego też mamy?" Możliwe, że Pan nie układa towaru bo robią to inni jednak siedząc również przy kasie powinien wiedzieć co dokładnie sprzedaje sklep i co gdzie się znajduje. Jakość obsługi tragiczna. Gdy jakiś czas temu robiłem zakupy, kasjerki plotkują z koleżankami, które przyszły na zakupy w chwili kiedy inni czekają w kolejce. Następne zastrzeżenie to ceny. Pospacerowałem trochę dzisiaj po markecie i może i mają kilka produktów w promocji, ale cała reszta jeśli chodzi o ceny to kosmos. Dzisiaj, aż zapytałem obsługi czy aby dobra cena jest przy oleju do mieszanki STIHL 0,1l. Zobaczyłem cenę 11zł, gdzie w autoryzowanym punkcie sprzedaży kosztuje ok. 6zł a w pozostałych sklepach w Górze 5-5,5zł. Możliwe, że polityka "Mrówki", jest taka, żeby obniżyć na jednym produkcie 20zł a podnieść na 10 innych po 6zł. Choć olej silnikowy kupiłem w miarę tanio, to gdyby cena była o 3-4zł wyższa, pojechałbym do konkurencji. Market wygrywa z konkurencją ilością, niestety cenami i jakością obsługi póki co przegrywa.

Paweł_1760

06.05.2013

PSB Mrówka

Placówka

Góra, Poznańska 00

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi