Opinie użytkownika (7)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paula_129

27.03.2017

Amica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paula_129

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Paula_129

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paula_129

27.07.2016

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paula_129

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paula_129

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zachwycona obsługą...
Jestem zachwycona obsługą Klienta w Banku Millennium. Wszystkie elementy obsługi są wyraźnie dopracowane. Wokół oddziału jak i w oddziale jest czysto - bez zastrzeżeń. Widać ewidentny standard ubioru w oddziale (apaszki w kolorze ciemnego bordo) Tuż po przekroczeniu progu oddziału, klient zostaje miło przywitany przez doradcę i zapytany o wstępne preferencje. Czas oczekiwania w kolejce - ok. 5 minut. Doradca używając specjalnej mapy myśli, bada potrzeby klienta pod względem produktu głównego jak i produktów dodatkowych. Jest zainteresowany nie tylko technicznym dopasowaniem oferty ale również ma na uwadze preferencje Klienta. Następnie doradca bardzo dokładnie przedstawia ofertę. Zna odpowiedź na wszystkie pytania, rozwiewa również wszelkie wątpliwości. Zależy mu na Kliencie. Dopytuje czy coś wymaga doprecyzowania. Oferta była jak najbardziej dopasowana do moich potrzeb. Doradca był miły, uprzejmy i zależało mu na pozyskaniu danych kontaktowych. Podsumowując, skorzystałam z oferty banku i jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim.

Paula_129

19.09.2015

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi