Opinie użytkownika (15)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

Zelmer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

Philips

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_331

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus:Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Patryk_331

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Patryk_331

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas wchodzenia to...
Podczas wchodzenia to ja musiałem zainicjować przywitanie. Pracownik odpowiedział i utrzymał kontakt wzrokowy. Podczas wyboru butów pracownik z własnej woli nie zaoferował własnej pomocy (mimo że chodził bezczynnie po sklepie). Po poproszeniu go pracownik z chęcią pomogł w wyborze obuwia. Proponował obuwie i także zachęcał do przymierzania. Pracowni nie miał problemu ze sprawdzeniem czy w innym sklepie jest obecne obuwie, którego nie ma na tym sklepie. Podczas zapłaty pracownik był miły i utrzymywał kontakt wzrokowy. Wydał resztę bezbłędnie oraz paragon. Przed tym sprawdził czy buty w pudełku są takie same i pasują do opisu pudełka.

Patryk_331

02.12.2014

CCC

Placówka

Wałbrzych, 1 Maja 64

Nie zgadzam się (0)
Podczas wchodzenia pracownik...
Podczas wchodzenia pracownik nie przywitał się nami. Po zajęciu miejsc pracownik przyniósł karty z daniami. Po około 5 minutach przyszedł przyjąć zamówienie. Pracownik były uprzejmy, ale nie utrzymywał kontaktu wzrokowego oraz wyraz jego twarzy wszywał na niezadowolenie. Danie było bardzo dobre. Talerze i sztućce były czyste. Muzyka w lokalu przeszkadzała. W łazience panował porządek. Lustro i podłoga były czyste oraz drzwi do toalety były nie uszkodzone. Na sali panował porządek. Stół i podłoga były czyste. Podczas zapłaty nie było żadnych problemów. Paragon wydany z własnej woli. Podczas wychodzenia na sali nie był obecny żaden pracownik.

Patryk_331

02.12.2014

Pasaż

Placówka

Wałbrzych, Gdańsk

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu powitała...
Przy wejściu powitała nam pani sprzedawczyni. Zaraz po zajęciu miejsc pracownik przyniósł karty z daniami. Był on ubrany w odzież firmową, ale nie odezwał się. Przy kasie pracownik wykazał się znajomością karty dań oraz dodatków. Zaproponował dodatki oraz zapytał się o napoje. Prawidłowo wydana reszta oraz wydany paragon. Wygląd salony był prawidłowy. Wszystkie stoliki były czyste albo szybko sprzątane przez pracowników. Podłoga była czysta. Drzwi wejściowe oraz do toalety były nieuszkodzone. W toalecie panował porządek oraz był odczuwalny przyjemny zapach. Podczas wychodzenia pracownik pożegnał się z nami.

Patryk_331

02.12.2014

Da Grasso

Placówka

Świdnica, ul. Zamkowa 9

Nie zgadzam się (0)
Firma zajmuje się...
Firma zajmuje się przewożeniem pasażerów na trasie Wałbrzych - Boguszów Gorce, Boguszów Gorce - Wałbrzych. Planowany dzisiejszy odjazd nyski z przystanku początkowego, mieszczącego się na ul. Nowy Świat w Wałbrzychu miał być o godzinie 14:05. Jednak bus przyjechał dopiero o 14:15, co spowodowało że duża liczba ludzi czekała na transport. Kierowcą był mężczyzna mający około 25 lat. Był ubrany w strój swobodny tzn. biały T-shirt i jeansy. Kierowca nie przywitał się z pasażerem oraz nie pobierał opłat za przejazd przy wsiadaniu. Fotele w busie był niewygodne. Ich metalowy szkielet powodował dyskomfort podczas jazdy. Kierowca nie przestrzegał zasad ruchu drogowego oraz nie zatrzymywał się na wyznaczonych przystankach autobusowych, które nie były na żądanie. Kierowca zdecydowanie gdzieś się śpieszył. Podczas opuszczania pojazdu kierowca nie odezwał się, na jego twarzy można było zaobserwować grymas złości, zdenerwowania. Podczas wychodzenia kierowca nie pożegnał się z pasażerem.

Patryk_331

12.11.2014

Mikrus

Placówka

Boguszów-Gorce, Fornalskiej 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi