Opinie użytkownika (10)

Jakość produktów jest...
Jakość produktów jest średnia, tak samo jak obsługa.

Patryk_179

31.12.2021

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zwyczajnie nie...
Obsługa zwyczajnie nie ma czasu dla Klienta. Jest zbyt mało personelu w stosunku do powierzchni sklepu.

Patryk_179

31.12.2021

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nieuprzejmy personel, który...
Nieuprzejmy personel, który stara się wyrobić targety sprzedażowe.

Patryk_179

31.12.2021

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa odpowiada zdawkowo.
Obsługa odpowiada zdawkowo.

Patryk_179

31.12.2021

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zero obsługi Klienta....
Zero obsługi Klienta. Bałagan i chaos.

Patryk_179

31.12.2021

TK Maxx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci są wręcz...
Konsultanci są wręcz nieprzyjaźnie nastawieni do Klientów. Ich pomoc ogranicza się do odsyłania na stronę internetową.

Patryk_179

31.12.2021

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Zawsze uzyskiwałem konkretne...
Zawsze uzyskiwałem konkretne wyjaśnienie i pomoc, kiedy jej potrzebowałem. Każde zlecenie było realizowane szybko (np. wizyta montera)

Patryk_179

31.12.2021

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Usługi są w...
Usługi są w przystępnych cenach, nie można również nic złego powiedzieć o obsłudze (czy to infolinia, czy bezpośredni kontakt w autokarze).

Patryk_179

31.12.2021

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu Big...
Do sklepu Big Star zawitałem około godziny 16.20-16.30. Była to środa, a więc mało ruchliwy dzień tygodnia. W sklepie znajdowały się 3 pracownice, jedna z Pań miała okulary ciemne blond włosy i stała za ladą kasową robiąc porządki, druga Pani natomiast układała spodnie, trzecia z pracownic kręciła się koło przymierzalni poprawiając tu i ówdzie ułożenie odzieży. Postanowiłem kupić buty, zatem podszedłem to stojącej na podłodze ekspozycji z butami znajdującej się za manekinami. Nie mogąc znaleźć swojego rozmiaru o pomoc poprosiłem stojąca najbliżej Panią, która układała spodnie. Pani była bardzo miła, znalazła interesujący mnie rozmiar i zachęciła miło do przymierzenia butów kierując mnie odpowiednio do przymierzalni. Przymierzyłem buty, okazały się trafione, zatem postanowiłem je nabyć. Podszedłem do kasy, Pani w okularach od razu przerwała prace porządkowe i miło się uśmiechnęła. Postanowiłem obejrzeć skórzane dodatki na rękę, więc poprosiłem Panią o podanie ze stojaka za kasą 2 sztuk, kiedy zapytałem się o inne, Pracownica bez zastanowienia sięgnęła do szafy i starała się poszukać innych modeli. Ze smutkiem w głosie poinformowała mnie jednak, że nic innego się nie znajdzie. Pani nabiła na kasę buty i mnie skasowała, po czym dodatkowo udzieliła informacji o warunkach gwarancji. Odchodząc od kasy usłyszałem "miłego dnia" i "zapraszamy ponownie". Podsumowując wizytę mogę wystawić jak najlepszą opinię personelowi w sklepie i jakości obsługi. Na nieco mniejszą ocenę zasługuje wygląd sklepu- ułożenie towaru, jednak Panie były w trakcie porządkowania.

Patryk_179

16.09.2011

Big Star

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (9)
Do księgarni Muza...
Do księgarni Muza zawitałem ok. godz. 20.20. Przez pracowników nie zostałem powitany głośnym "dobry wieczór", pomimo iż było niewielu klientów, maksymalnie 3 poza moją osobą. Czułem się niezauważony. Przez około 10 minut rozglądałem się za książką z kategorii "Filozofia/religia", jednakże nikt z personelu nie podszedł z pytaniem "Czy mogę w czymś pomóc?", pomimo bezpośredniej obsługi klienta. Jedna z Pań stała blisko mnie, była jednak na tyle zajęta czytaniem czegoś, że pytanie "czy mógłbym prosić o pomoc" musiałem powtórzyć dwukrotnie aby ów pomoc uzyskać. Zapytałem o książkę z wcześniej wymienionej kategorii, a raczej alternatywę w gatunku. Blond włosa sprzedawczyni niestety nie miała pojęcia o rozkładzie tego typu książek na sklepie, więc odesłała mnie do innej, rudowłosej, Pani przy kasie, która także nie orientowała się w temacie, jednakże starała mi się pomóc i zadawała konkretne pytania w celu pomocy w jak najdokładniejszym wyborze książki, która by mnie usatysfakcjonowała. Po wyborze książki udałem się do kasy dokonać zakupu. Widać było, iż wszyscy pracownicy, których było ok. 4-5 skupieni byli na zamykaniu dnia, co jest zrozumiałe 15minut przed zamknięciem. Jednakże wcześniej wspomniana rudowłosa sprzedawczyni była uprzejma i miła. Ogólnie rzecz ujmując jestem usatysfakcjonowany z zakupu jak również jakości i kompetencji obsługi, jednakże mogło być lepiej. Chętnie powrócę do tego sklepu.

Patryk_179

13.09.2011

Księgarnia Muza

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi