Opinia użytkownika: Patryk_179
Dotycząca firmy: Księgarnia Muza
Treść opinii: Do księgarni Muza zawitałem ok. godz. 20.20. Przez pracowników nie zostałem powitany głośnym "dobry wieczór", pomimo iż było niewielu klientów, maksymalnie 3 poza moją osobą. Czułem się niezauważony. Przez około 10 minut rozglądałem się za książką z kategorii "Filozofia/religia", jednakże nikt z personelu nie podszedł z pytaniem "Czy mogę w czymś pomóc?", pomimo bezpośredniej obsługi klienta. Jedna z Pań stała blisko mnie, była jednak na tyle zajęta czytaniem czegoś, że pytanie "czy mógłbym prosić o pomoc" musiałem powtórzyć dwukrotnie aby ów pomoc uzyskać. Zapytałem o książkę z wcześniej wymienionej kategorii, a raczej alternatywę w gatunku. Blond włosa sprzedawczyni niestety nie miała pojęcia o rozkładzie tego typu książek na sklepie, więc odesłała mnie do innej, rudowłosej, Pani przy kasie, która także nie orientowała się w temacie, jednakże starała mi się pomóc i zadawała konkretne pytania w celu pomocy w jak najdokładniejszym wyborze książki, która by mnie usatysfakcjonowała. Po wyborze książki udałem się do kasy dokonać zakupu. Widać było, iż wszyscy pracownicy, których było ok. 4-5 skupieni byli na zamykaniu dnia, co jest zrozumiałe 15minut przed zamknięciem. Jednakże wcześniej wspomniana rudowłosa sprzedawczyni była uprzejma i miła. Ogólnie rzecz ujmując jestem usatysfakcjonowany z zakupu jak również jakości i kompetencji obsługi, jednakże mogło być lepiej. Chętnie powrócę do tego sklepu.