Wczoraj odwiedziłam nowotarską Biedronkę. Chciałam zrobić zakupy na sylwestrowy wieczór. Od wejścia rzuciła mi się w oczy duża ilość kupujących, a także, co zaskakujące, duża ilość pracowników sklepu (wszystkie kasy były czynne, dzięki czemu nie było dużych kolejek). Poza tym, kilka pracowników rozkładało produkty na półki, dzięki czemu w razie potrzeby można się ich było doradzić. Kilkakrotnie zapytałam jednej z pracownic (starsza, niższa, blondynka, długie włosy) o pomoc w znalezieniu składników potrzebnych na sałatkę - od razu wskazała mi miejsce, była przy tym bardzo miła i chętna do pomocy. Niestety, wiele rzeczy nie było dostępnych w sklepie (choćby ananas w puszce, przyprawy, ...), które są, wydaje mi się, często kupowane przez klientów. Poza tym rzeczy na półkach mogłyby być ułożone bardziej 'tematyczne" i schludnie - tak by klienci nie musieli przez pół godziny szukać poszczególnych towarów. Ogólne wrażenie pozytywne.
W niedzielę, zachęcona wielkimi promocjami w nowootwartym sklepie Reserved, zdecydowałam się tam wybrać. Na samym wstępie zdziwiło mnie "włączenie" ruchomych schodów - wg ich zasady jest ruch lewostronny (wyjeżdża czy zjeżdża się schodami, które są po stronie lewej), a przecież z tego co ja się oreintuje, obowiązuje ruch prawostronny. Po wejsciu do sklepu można od razu powiedzieć, że wszystko się ładnie ułożone. Po jednej stronie rzeczy dla kobiet, po drugiej dla mężczyzn, a na końcu dla dzieci. Na półkach wszystko równo i schludnie ułożone. Pozytywną rzeczą jest ilość przymierzalni - dzięki czemu nie tworzą się kolejki. Ekspedientki bardzo miłe, chętne do pomocy (kilkakrotnie wskazywały mi miejsce konkrentej rzeczy). Dodatkową zaletą są torby ekologiczne, które są teraz wykorzystywane w sklepie zamiast foliowych siatek. Tylko jedna rzecz mi się nie spodobała - ilość towaru. Niby wszystkie półki zapełnione, ale jak pojechałam wieczorem do Zakopanego i tam udałam się do reserved to zobaczyłam jak wielka jest różnica w towarze. Niby rzeczy te same, ale w Nowym Targu jest o wiele mniejszy wybór choćby spośród kolorów. Druga sprawa: kilkakrotnie zdarzyło mi się, że spośród rzeczy, które chciałam kupić, nie było odpowiedniego rozmiaru - a to również zniechęca. Mimo wszystko uważam, że sklep jest godny polecenia!
Wybrałam się do księgarni akrybia.pl, która jest swoją drogą największą księgarnią w Nowym Targu, z zamiarem kupna kilku książek jako prezent na Mikołajki. Początkowo wszystko wydawało się w porządku, zapytalam jednej z ekspedientek o wybrany tytuł, ona go znalazła, nie uśmiechała się co prawda, ale była uprzejma. Dopiero kiedy poszłam do kasy zrozumiałam dlaczego nie lubię robić w tym miejscu zakupów. W kolejce stało kilka osób, a pani (starsza, blondynka), zamiast przesypieszyć swoje działania, rozmawiała na spokojnie ze znajomym, który akurat coś kupował. Przyjemna wymiana zdań, nie zwracanie uwagi na innych kupujących. Wszyscy stojący w kolejce wyglądali na lekko zdenerwowanych. Kiedy znajomy sprzedawczyni w końcu poszedł, ona ani słowem nie przeprosiła, że tak długo jej to zajęło, tylko z grobową miną zaczęła obsługiwać klientów. Była niemiła, oziębła, zachowywała się tak, jakby to ona płaciła nam za to, że przyszliśmy - zamiast uśmiechnąć się, zagadać, to patrzyła na wszystkich spod oka, jakby była zła, że zawracamy jej głowę. Niestety, pomimo dużego wyboru jaki oferują w tej księgarni, więcej się tam nie wybiorę. Wolę odwiedzić małe sklepy, które co prawda oferują mniej książek, ale doskonale rekompensują to miłą obsługą.
Zdecydowaliśmy z rodziną zakupić maszynę do pieczenia chleba. Przez kilka dni szukałam w Internecie ciekawych ofert, aż w końcu trafiłam na stronę electro.pl, którą bardzo polecam! Przejrzysta graficznie strona internetowa bardzo ułatwia robienie zakupów. Pomocna jest opcja "szukaj", która znajduje się w bardzo widocznym miejscu. Po zarejestrowaniu się na stronie, zakupów dokonuje się w kilka minut. Istnieje możliwość wyboru odpowiedniej formy zapłaty czy dostarczenia paczki. W ekspresowym tempie - zaledwie 48h - otrzymałam przesyłkę do domu. Wszystko zgodne z opisem. Największą jednak zaletą tego sklepu są bardzo niskie ceny! Przedmiot, który ja zakupiłam, na innych stronach internetowych był o 20, 50 czy nawet 100zł droższy! Bardzo polecam!
Podczas dokonywania zakupów w hipermarkecie E.Leclerc obsługa była bardzo życzliwa. Jednak zbulwersował mnie fakt, że osoby pracujące przy kasach muszą non-stop stać - nie mają możliwości by usiąść, gdyż po prostu nie mają krzeseł. Zdaję sobię sprawę jak męczące musi być stanie przez osiem godzin w miejscu, dlatego po pierwsze: współczuję pracownikom sklepu, a po drugie, jestem w szoku, że pomimo zmęczenia byli wciąż uśmiechnięci i mili.
Próba wyjaśnienia sprawy dotyczącej niepoinformowania użytkownika o dodaniu do jego abonamentu płatnej usługi korzystania z Internetu w telefonie, za którą użytkownik musiał co mięsiac płacić, pomimo, że z niej nie korzystał. Pracownik firmy nie potrafił pomóc, tak jak oczekiwano, jednak przy tym wszystkim zachowywał się kulturalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.