Poszukiwałem konta do transakcji w walucie brytyjskiej. Odwiedziłem Citi Handlowy. W efekcie uzyskełem produkt świetnie dopasowany do moich, potrzeb, za który nic nie zapłaciłem. Nie poniosłem również kosztów realizacji przelewu (transakcja występowała z rachunku własnego w walucie obcej). Kompetencje pracowników były na bardzo wysokim poziomie, personel świetnie przygotowany w ofercie produktowej. Po przeprowadzeniu analizy potrzeb zostałem zaproszony do założenia rachunku. Całość odbyła się w szybkim tempie i co ciekawe, zostałem poproszony o zajęcie miejsca przy stoliku. Podano mi kawę z mlekiem, po czym Pani podeszła do mnie i poprosiła o zapoznanie się z warunkami umowy i w przypadku wyrażenia zgody podpisanie załączników. Całość odbywała się z uśmiechem, w tonacji spokoju. Pracownicy stonowanie i schludnie ubrani, podchodzący do klienta z niebywałym szacunkiem i szczerą chęcią pomocy. W punkcie znajdowałem się tylko ja. Za pozytywny należy odnieść również fakt, iż pracownicy potrafili ze sobą współpracować przy doborze produktu bankowego. Byłem totalnie mile zaskoczony przygotowaniem personelu i bezkonkurencyjnie kompetentną obsługą. Być może była to zasługa tego punktu, lecz wiem że gdy zajdzie taka potrzeba na pewno wrócę z uśmiechem do tego banku i ponownie skorzystam z usługi.
Bardzo dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat placówki Citi Handlowy w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 1. Jest nam niezwykle miło, że profesjonalizm i zaangażowanie naszych pracowników, a także bogata oferta produktów Banku, zostały przez Pana docenione. Mamy również nadzieję na równie udaną współpracę w przyszłości. Jesteśmy do Pana dyspozycji zarówno w oddziałach Banku, jak i pod numerem infolinii CitiPhone 801 32 24 84. Pozdrawiamy, Biuro ds. Komunikacji Elektronicznej z Klientem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.