Bardzo dobrze. Kiedyś lubiłam robić zakupy w Smyku, po kilku epizodach z niemiłą obsługą staram się omijać sklep. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Niestety ciężko mi ocenić obsługę, ponieważ zawsze jak jestem na dziale dla dzieci nie ma tam nikogo z obsługi a ja sama się obsługuję. Jakość i cena ok Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Ubranka świetnej jakości, jednak ceny niektórych z nich są wg mnie za wysokie. Jeśli chodzi o obsługę nie mam się do czego Przyczepić, zakupy odbywają się bez zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Osobiście miałam do czynienia z marką 5th Avenue i Kappa jestem bardzo zadowolona z bucików. Obsługa również bardzo miła i pomocna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W ciąggu roku odwiedziłam sklepy ccc w różnych miejscach. Na wstępie "zabija" zapach jest po prostu nie do zniesienia..oczywiście usłyszałam "dzień dobry" od obsługi, ale moim zdaniem jest stanowczo za mało dziewczyn do pracy w dużych sklepach. Druga sprawa z którą się zmagałam, była kwestia reklamacji..wg firmy można reklamować buty nie używane.. kupiłam córce buciki marki Lasocki, pochodziła w nich zaledwie kilka razy bo miała inne na zmianę i niestety po kilku razach skóra się strasznie starł Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Bardzo długo czekaliśmy na zamówienie. Potrawa niestety nie do końca nas zachwyciła. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W ciągu ok 6 wizyt dwa razy pomylili moje zamówienie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Niestety... po strasznej namowie przez znajomych postanowiłam wybrać się do tej restauracji..Wybraliśmy się tam w 4 osoby. Na wejściu powitała nas miła, elegancko ubrana pani i tu się zaczęło.. od tej Pani na wejściu "przejęła nas" kelnerka ubrana w strój firmowy, składający się ze spódniczki ledwo zakrywającej pupę, podkolanówek i biustonosza..nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pani ta była bardzo nieestetyczna. Co mam na myśli.. miała przeogromny tatuaż na plecach, wystające "boczki" i niestety fałdy brzucha. Co do jej obsługi była bardzo sympatyczna, nie powiem, że nie. Wybrała nam stolik, zgodnie ze standardem obsługi powiedziała co jest w menu i co by proponowała. Po złożeniu zamówienia czekaliśmy na nie ok 10-15 min. Jeśli chodzi o serwowane posiłki również muszę trochę ponarzekać..dwie porcje karkówki były zimne i krwiste, ryż koleżanki smakował tak, jak gdyby był odgrzewany w mikrofali przynajmniej ze 3 razy. Jedyną rzeczą, która nam naprawdę smakowało było piwo:)Osobiście nie polecam restauracji w manufakturze, podobno w Łodzi jest jeszcze jedna tej sieci..
Przybyłam dzisiaj do salonu Orange w celu ustalenia jakie mają promocje. Przywitała mnie Pani na recepcji, która była grzeczna i uprzejma. poprosiła abym chwilkę poczekała i poprosiła kolegę. Niestety pan, który mnie obsługiwał z całych sił pragnął wcisnąć mi umowę. był bardzo miły i uśmiechnięty, nie powiem nie, ale niestety jego chęć podpisania ze mną umowy była nieziemska. Wrócę na pewno do tego salonu, kiedy się na coś zdecyduje, ale mam nadzieję, że tym razem nie dadzą mi odczuć, że jestem tylko ich prowizją.:)
Wraz ze znajomymi wybraliśmy się wczoraj do kawiarni Cafe Passion. Byliśmy grupką 6 osób. Gdy weszliśmy do lokalu siedziała tylko jedna para. Może dodam, że lokal jest dość mały powierzchniowo, jednak to nie jest główny minus.Jeśli chodzi o wystrój wnętrza muszę przyznać, że jest bardzo przyjemnie, dość dyskretnie i nowocześnie. Gdy już się rozsiedliśmy podeszła do nas młoda kelnerka, rozdała karty z menu i odeszła, zamówienie robiliśmy już przy barze..i tu się zaczęło..nie dostaliśmy na początku tego co chcieliśmy, musieliśmy się przypomnieć kelnerce, która była bardzo zajęta rozmową z jakimś mężczyzną z obsługi..w ogóle nie zwracała na nas uwagi, trzeba było kilka razy prosić się o podanie zamówienia, które nie było wygórowane..3 piwa to chyba nie jest tragedia?Oczywiście jakość tego piwa również miała wiele do życzenia..podsumowując:wystrój jak najbardziej na plus(było czysto)zapomniałam dodać, że w toalecie było nie przyjemnie i mokro..mimo, że urządzono ją starannie..jakość obsługi niestety wielki minus..jeśli chodzi o asortyment lokalu wiele pozycji w menu, jednak my skusiliśmy się tylko na piwno..Czy polecam?Gdyby kelnerka miała choć trochę chęci do pracy byłoby wszystko w porządku:)
Gdy weszłam do apteki było ok 6 osób, kasy obsługiwały 3 farmaceutki. Zauważyłam, iż dwie z nich starały się jak najszybciej obsłużyć klientów, niestety jedna z nich po prostu wykonywała swoją pracę niezależnie od czasu.Po ok 5 minutach dołączyła kolejna aptekarka. W aptece było czysto i schludnie, jedynie na stoliku leżały porozrzucane gazetki reklamowe. Jeśli chodzi o jakość obsługi przez farmaceutkę była raczej bez zarzutu, jednak mnie również chciała jak najszybciej obsłużyć i mieć z głowy..Po odejściu od kasy powiedziałam grzecznie "do widzenia" niestety odpowiedzi nie usłyszałam..
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.