Często mam okazję odwiedzać Empiki w różnych częściach kraju ale rzadko kiedy spotykam się z tam miłą obsługą jak w tym w CH TURAWA PARK. Wpadłam tam zupełni przypadkiem poszukując książki dla chłopaka. Niestety pamiętałąm tylko tytuł. Skierowałam się więc do dziewczyny pracującej w salonie. Ta od razu skierowała sie do komputera, z uśmiechem pomagając mi w zakupach. Pomimo tego, że miałyśmy ogromny problem z namierzeniem autora książki o dość popularnym tytule i trwało to dłuższą chwilę Pani była niezwykle cierpliwa i miła. W końcu znalazłyśmy pozycję o która mi chodziło- przy kasie dałam sie nawet skusić na dodatkowy zaproponowany przez Panią produkt- oferta była wyjątkowo atrakcyjna. Serdecznie polecam i na pewno tam wrócę !
Do Decathlonu wpadam sporadycznie ale tym razem postanowiłam tam zajrzęć poszukując prezentu dla mojego chrześniaka. Udałam się od razu do alejki z piłkami i butami sportowymi znajdującymi się po prawej stronie od wejścia- miałam tam już wcześniej upatrzony "zestaw piłkarza"- po porównaniu cen w innych sklepach ta była najbardziej kusząca. Niestety niezwykle niemiło się rozczarowałąm- na całym dziale panował niesamowity bałagan, buty były pomieszane a gdy już znalazłąm odpowiedni rozmiar nie było na nim ceny. Wokól, pomimo weekendu i pory typowo zakupowej nie znalazłam nikogo kto mógłby mi pomóc. Wokół panował niesamowity nieład, na podłodze były porozstawiane kartony więc czułam się bardziej jak w magazynie niż sklepie. Moje zdziwienie było tym większe, że przy ostatniej wizycie trochę ponad tydzień wcześniej wszystko naprawdę zachęcało do zakupów. W końcu nic nie kupiłam i postanowiłam troche dopłacić i odwiedzić konkurencję. Nikomu nie polecam!
Restauracjei MCDONALDS w CHKAROLINKA odwiedzilam zaledwie kilka minut przed zamknieciem. Pomimo pozniej pory ruch byl dosc spory, w kolejce stalo kilku klientow. Otwarte byly dwie kasy, ja zajelam stanelam w kolejce obslugiwanej przez menagera. Obsluga szybka i sprawna. Menager uprzejmie mnie przywital i szybko zrealizowal zamowienie, brakowalo mi jednak zaproponowania czegos dodatkowego (reklamowe "a moze frytki do tego"), jestem to jednak w stanie zrozumiec ze wzgledu na pozna pore. Szybko otrzymalam kanapki wraz z frytkami- wyjatkowo swiezymi i chrupiacymi, najprawdopodobniej przed chwila wyjetymi z frytury. Zostalam bardzo uprzejmie pozegnana i zaproszona do nasteonej wizyty z czego na pewno skorzystam.
Przypadkiem znalazlam sie w RESERVED w CH SOLARIS poniewaz czesciej odwiedzam ten w CHKAROLINKA. Juz na wejsciu do sklepu mozna bylo natknac sie na pracownice sklepu porzadkujaca strefe z nowa kolekcja. W sklepie pomimo wyprzedazy panowal lad i porzadek, oznaczenia nowej kolekcji i sale'a byly czytelne podobnie jak ometkowanie produktow. Od razu udalam sie do kasy- chcialam zapytac o mozliwosc wymiany bluzki, ktora zakupilam dzien wczesniej-niestety nie zauwazylam paskudnej dziury po klipsie. Fakt kompikowala sprawa, ze mialam ja w chwili obecnej na sobie. Sprzedawca przy kasie, podejrzewam, ze kierownik sklepu, bez problemu zgodzila sie na wymiane bluzki "od reki". Bylam niesamowicie zaskoczona zyczliwoscia personelu i checia pomocy (rzadko procesy reklamacyjne sa omijane na rzecz klienta). Pani przy kasie bez problemy wymienila mi koszulke i uprzejmie pozegnala. W sklepie znajdowalo sie kilku sprzedawcow porzadkujacych poszczegolne dzialy. Ogromy plus dla sklepu za zyczliwosc i chec pomocy klientom. Na pewno ponownie go odwiedze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.