W ubiegły weekend odwiedziłam sklep H&M znajdujący się w Centrum Handlowym Galaxy w Szczecinie. Zaraz po wejsciu do środka sprzedająca zapytał mnie czy mogłaby w czymś pomóc.Początkowo odmówiłam i przeglądałam sama jeden wieszak za drugim ale wciąż nie mogłam wybrać nic konkretnego z całej masy przeróżnych wzorów i modeli ubrań. Sprzedająca nie dała za wygraną i kiedy zauważyła moje zdezorientowanie ponownie podeszła i znów zapytała z uśmiechem czy może chciałabym coś przymierzyć? Wykazała się niezwykłą umiejetnością doboru odzieży i zaangażowaniem,tak abym dobrze wybrała i kupiła rzeczywiście to czego szukałam i potrzebowałam. Cierpliwie przynosiła mi do przymierzalni kolejne pary różnorakich spodni i płaszczy aż w końcu doszło do sfinalizowania transakcji. Przy kasie wręczyła mi upominkowy gadżet od firmy (oczywiście gratis) i z uśmiechem na twarzy zapraszała na kolejne zakupy. Z całą pewnoscią i przekonaniem stwierdziłam, że juz od dawna w tak miły sposób nie zostałam obsłużona i mało tego nie pamiętam juz dokładnie kiedy byłam aż tak zadowolona z towaru który zakupiłam. Moge polecać tak miłą i fachową obsługę swoim znajomym i tym którzy kiedykolwiek zwątpili w trafne zakupy w potężnych molochach odzieżowych.
Dziś popołudniu odwiedziłam sklep Intermarche znajdujący się całkiem niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Obsługa wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i choć personel składa się w przeważającej większości z ludzi młodych (studentów) ich fachowość, chęć pomocy klientowi i dobry nastrój bardzo mnie ujęły. Poszukiwałam kilku towarów które z łatwością znalazłam dzięki uprzejmości jednej z Pań zatrudnionych w sklepie. Chciałam również sprawdzić cenę konkretnego towaru żeby nie być rozczarowaną przy kasie kiedy cena byłaby inna niż się spodziewałam i tu również otrzymałam pomoc od pracownika który chętnie wskazał mi najbliższy czytnik cen. Na stoisku mięso/wędliny ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam zakonnicę która sprawnie obsługiwała kolejkę ustawioną przy ladzie.To w znaczący sposób podniosło moje zaufanie do jakości towaru który kupiłam, bo wiedziałam że kiedy zapytałam czy produkt jest świeży powinnam usłyszeć w tej sytuacji informację tylko i wyłącznie prawdziwą. Po zakończeniu zakupów udałam się do kas, no i tu również byłam bardzo miło rozczarowana, gdyż wszystkie stanowiska były obsadzone pracownikami co spowodowało że wizyta przy kasie nie wiązała się z długim oczekiwaniem co obecnie uważam za wyjątek porównując inne sklepy tego formatu. Kasjer okazał się równie przyjemny i sympatyczny jak wcześniej opisany przeze mnie personel. Powitał mnie miłym słowem dzień dobry i przystąpił do skanowania cen z produktów znajdujących się w moim koszu. Na koniec poinformował mnie o trwającym konkursie, wręczył kupon i poinstruował jak należy go wypełnić i gdzie wrzucić. Usłyszaałam również bardzo miły zwrot: zapraszamy ponownie co jeszcze bardziej podniosło jak dla mnie atrakcyjnośc placówki jeśli chodzi o kwestię obsługi klienta. Wyszłam z zakupów bardzo zadowolona i z pewnością będę częściej odwiedzała ten punkt i nie omieszkam polecać go innym klientom.
Dwa dni temu miałam okazję skorzystac z usług ze znanej w Szczecinie restauracji Pizza Hut. Bywam tam od czasu do czasu i musze przyznać, że jeszcze nigdy nie zawiodłam sie na obsłudze i jakości świadczonych przez pracowników restauracji usług. W Lokalu panuje bardzo miła, nastrojowa atmosfera a pracownicy tj.kelnerzy i kelnerki wkładają wiele energii w to aby klient poczuł sie zwyczajnie dobrze. Od wejścia wskazują stoliki albo loże które są wolne, bardzo starannie nakrywają i przygotowują stoliki które zawsze czekają na gości.
Przynoszą menu i cierpliwie oczekują na zamówienie. Zamówione rzeczy zawsze są świeże, smaczne i doskonale przyrządzone. Na koniec wizyty obsługa przynosi rachunek i oczekuje na zapłate. Takim kelnerom aż miło dać napiwek. Jednym słowem moja kolejna wizyta w Pizza Hut była bardzo udana. Myslę że inni goście odnosili to samo wrażenie co można było zaobserwować po ich zadowolonych spojrzeniach i czestych uśmiechach w stosunku do obsługi.
W dniu wskazanym powyżej odwiedziłam placówkę Lukas Banku na ul. Matejki w Szczecinie.Po wejściu do placówki zastałam jak zwykle cały sznur ludzi oczekujących na obsługę. W tym właśnie miejscu zaczyna się cały dramat i nie pomaga expres do kawy i herbaty czy uśmiech przechodzącej Pani kierownik placówki - tu zwyczajnie zawsze są kolejki i zawsze musze stracić około 40 min na załatwienie bardzo czesto prozaicznych spraw. Nie wiem do końca z czego wynika tak słaba organizacja pracy oddziału ale czesto mam wrażenie, że jest nieodparta potrzeba dotrudnienia większej ilości personelu, lub wyszkolenia pracowników w kilku dziedzinach tak aby potrafili obsłużyć każdego klienta. Nie żadko zdarza sie bowiem tak, że przy okienku : obsługa konta znajduje sie wiele osób a np. przy okienku obsługa kredytu czy spłaty rat nie ma nikogo a Panie siedzące przy swoich stanowiskach nie prosza kolejnej osoby tylko czekaja na ta konkretną która zgłasza sie ze sprawa opisaną na okienku.
Kurier miał dostarczyc przesyłkę wraz z umową o świadczenie usług telefonii komórkowej. Na przesyłce była określona konkretna godzina o której miał się pojawic w moim domu (napisane było 18.00). Na kopercie widniała równiez informacja, że kurier ma odebrac przesyłkę zwrotną od adresata. Oczywiscie wszystko przebiegało zupełnie inaczej. Kurier pojawil się w moim domu duzo wcześniej - i dlatego mnie nie zastał i zamiast poczekać na przesyłkę zwrotna wręczył pakunek mojej Mamie i odjechał. Tym samym narobił mi kłopotów. Pomijam, że niespodzianka została zepsuta bo przesyłka nie trafiła do mnie a mało tego kiedy pojawiłam się w domu okazało się że musiałam umowę która była w przesyłce zawieśc na pocztę i wysłać priorytetem co znów naraziło mnie na strate czasu, pieniędzy no i niepotrzebne nerwy związane z niepewnoscia czy przesyłka dotrze na czas.
Witam!!!
Az strach sie bać cóż za obsługę można spotkać w tym oddziale banku!!!! Pełen brak kompetencji. Co prawda placówka utworzona niedawno ale personel beznadziejny. Miałam okazję zobaczyć jak młodziutkie Panie kompletnie nie radza sobie z obsługą klienta. Nie potrafia wystawiać prostego zaświadczenia o wysokości spłaconych dotychczas odsetek z tytułu kredytu hipotecznego, a mało tego nie potrafia wytłumaczyc klientom w sposób rzetelny jakie rodzaje lokat oferuje ich placówka. O zgrozo!!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.