Opinia użytkownika: Monika_56
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W dniu wskazanym powyżej odwiedziłam placówkę Lukas Banku na ul. Matejki w Szczecinie.Po wejściu do placówki zastałam jak zwykle cały sznur ludzi oczekujących na obsługę. W tym właśnie miejscu zaczyna się cały dramat i nie pomaga expres do kawy i herbaty czy uśmiech przechodzącej Pani kierownik placówki - tu zwyczajnie zawsze są kolejki i zawsze musze stracić około 40 min na załatwienie bardzo czesto prozaicznych spraw. Nie wiem do końca z czego wynika tak słaba organizacja pracy oddziału ale czesto mam wrażenie, że jest nieodparta potrzeba dotrudnienia większej ilości personelu, lub wyszkolenia pracowników w kilku dziedzinach tak aby potrafili obsłużyć każdego klienta. Nie żadko zdarza sie bowiem tak, że przy okienku : obsługa konta znajduje sie wiele osób a np. przy okienku obsługa kredytu czy spłaty rat nie ma nikogo a Panie siedzące przy swoich stanowiskach nie prosza kolejnej osoby tylko czekaja na ta konkretną która zgłasza sie ze sprawa opisaną na okienku.