Otrzymałam niedawno pisemną propozycję przedłużenia umowy abonamentowej na kolejny okres (6 mieś. wcześniej). Poszłam więc do salonu wypytać o konkretną ofertę. Nie było kolejki więc nie musiałam czekać. Pani była bardzo uprzejma, zapytała jakie są moje oczekiwania, czy potrzebuje aparat telefoniczny czy może bardziej interesowałaby mnie "lepsza" oferta abonamentowa. Sprawdziła ofertę z której korzystam, zapytała czy dużo dzwonię za granicę i do innych sieci, jaki abonament i usługi dodatkowe mnie interesują. Zaproponowała konkretny plan z opcją dodatkową o którą pytałam, propozycję porównała w czytelny sposób z opcją z której aktualnie korzystam. Później wypytała co jest da mnie najistotniejsze w telefonie, jakie parametry, funkcje i czy to ma być telefon dotykowy, rozsuwany czy klasyczny. Jak udzieliłam odpowiedzi to dopiero wtedy Pani zaproponowała mi kilka telefonów, które po kolei przynosiła do obejrzenia. Później sprawdziła cenę telefonu dla konkretnego abonamentu i zaproponowała wyższy abonament z niższą ceną telefonu. Umowy jeszcze nie przedłużyłam ale na pewno to zrobię w najbliższym czasie. Obsługa na bardzo wysokim poziomie, pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta. Salon Plus GSM polecam każdemu głównie ze względu na obsługę i zawsze dobrze dobraną ofertę.
Przed sklepem jest bardzo mały parking, ciężko tam wjechać i wyjechać. Po wejściu od razu jest stanowisko warzywne. Niestety często można tam znaleźć nieświeże czy wręcz nadpsute warzywa. Zazwyczaj jest problem ze znalezieniem foliówek, które niemal zawsze pękają i trzeba później zbierać swoje zakupy z połowy sklepu. Później trafiamy na stanowisko z pieczywem na którym zazwyczaj nikogo nie ma. I tak czeka nas kolejka na stanowisku z mięsem, wędlinami i serami, gdzie jest jedna pani. Po dojściu do kasy niestety nie jest lepiej gdyż tam również czekamy dobrych kilka minut, bo albo jest czynna tylko jedna kasa albo panie siedzą i plotkują. Jedynym plusem tego sklepu jest duży (jak na tak mały sklep) wybór firmowych towarów i stoisko z żywością ekologiczną. Wybierając się jednak do Społem 1 trzeba uzbroić się w cierpliwość i przygotować na czekanie...
Sklep ma duży parking i nigdy nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca. Przed wejściem jest zawsze czysto, jest duży kosz na śmieci. Towar jest zawsze czytelnie ułożony i dobrze oznaczony cenami. Wszystko zawsze jest świeże, codziennie sortowane. Zawsze można liczyć na profesjonalną pomoc ze strony pracowników. Rzadko są kolejki gdyż kasy są otwierane na bieżąco według potrzeb. Gazetki są zawsze ciekawe i różnorodne a towar promocyjny wysokiej jakości.
Bardzo lubię ten sklep za miłą atmosferę.
Sklep w dobrej lokalizacji, dobrze zaopatrzony. Sprzedawcy zawsze chętnie służą pomocą, profesjonalnie doradzą. Gdy szukałam naklejek ściennych Pani chętnie mi doradzała, zarówno w kwestii sposobu naklejenia, jak też materiału z którego te naklejki są wykonane. W tym tygodniu byłam tam 2 razy i za każdym razem wyszłam w pełni usatysfakcjonowana zarówno asortymentem i cenami, jak też jakością obsługi.
Sklep godny polecenia.
Parking przed sklepem jest dostatecznie duży. Strefa wejścia czysta, oświetlona z widocznymi godzinami otwarcia. Wejście przestronne i estetyczne. Sklep uporządkowany, czysty, ekspozycja zachęcająca do zakupów. Gdy spytałam sprzedawcy o konkretny towar to chętnie pomógł mi go znaleźć, nawet pytał dodatkowo drugiego sprzedawcę o dostępność towaru (nie był dostępny). Gdy oglądałam panele od razu podszedł sprzedawca odpowiedzialny za tą część asortymentu i spytał czy może w czymś pomóc. Zarówno sklep jak i personel oceniam bardzo dobrze.
Lokalizacja bardzo dobra, rozmieszczenie wewnątrz przyjazne zakupom, fachowa obsługa i miły klimat. Niestety bardzo często są spore kolejki a Panie często się zmieniają (praktykantki), dużo czasu tracą na szukanie i wpisywanie danych do komputera. To jedyna ale bardzo duża wada tej apteki. Mimo wszystko lubię korzystać z ich oferty, ale w ciągu dnia jak jest mniejszy ruch. Do tego lokal posiada dwa wyjścia, bez schodów dzięki czemu jest łatwe dostęp dla wózków zarówno dziecięcych jak i inwalidzkich, przestronne wnętrze i estetyczna ekspozycję medykamentów dostępnych bez recepty (można obejrzeć, poczytać i samemu wybrać)
Pani, która zajęła się obsługą, była kompletnie niekompetentna, nie słuchała moich oczekiwań, nie potrafiła wykonać prostej czynności, jaką było zamknięcie konta ROR.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.