Pomimo w miarę dobrego dostępu do agenta, nie można za dużo się dowiedzieć. Przeważnie zostaje się odesłanym do dostępu przez stronę internetową.
Ceny jak i zyski pozostają do życzenia.
Jak dla mnie najgorsza Biedronka, którą odwiedziłam. Nie dość, że brudne podłogi to na dodatek pełno palet i nie porozkladowanego towaru. Dwa wózki nie miną się, trzeba czekać, aż ktoś przejedzie.
Kasa czynna jedną lub ewentualnie dwie a ludzie czekają od połowy marketu.
Zdecydowanie nie polecam ram wchodzić.
Doradca klienta w bardzo dokładny i fachowy sposób wytłumaczył mi na czym polega wyjątkowość marynarki, którą wybrałam dla męża. Dowiedziałam się takich szczegółów, których podejrzewam, że nie wyczytałabym nigdzie. Mega pozytywne podejście do klienta i mega cierpliwość.
Już na wejściu zmierzenie klienta, chyba jakaś selekcja. Czekałam w kolejce co się później okazało niewłaściwej (a osoba witając nawet nie spytała się w jakim celu przyszłam. Kolejna kolejka i oczekiwanie prawie pół godziny na wejście (zrezygnowałam).
Klucz do toalety trudno jest wydać, bo chyba kolejna selekcja...
Masakryczny punkt. Nie polecam go nikomu.
Już po przekroczeniu progu sklepu słychać mile przywitanie. Doradcy fachowo doradzają a w przypadku gdy nie było mojego produktu na miejscu sprawdzili w innych dostępnych sklepach i internecie. Po odbiorze towaru zaproponowano mi towary komplementarne. Nic dodać nic ująć.
Pani w rudych włosach zasługuje na medal. Super podejście, bardzo miła, a jaka wiedzą o książkach... Bardzo miło i owocnie się z nią rozmawiało. Polecam w 100%.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.