Pomimo w miarę dobrego dostępu do agenta, nie można za dużo się dowiedzieć. Przeważnie zostaje się odesłanym do dostępu przez stronę internetową.
Ceny jak i zyski pozostają do życzenia.
Jak dla mnie najgorsza Biedronka, którą odwiedziłam. Nie dość, że brudne podłogi to na dodatek pełno palet i nie porozkladowanego towaru. Dwa wózki nie miną się, trzeba czekać, aż ktoś przejedzie.
Kasa czynna jedną lub ewentualnie dwie a ludzie czekają od połowy marketu.
Zdecydowanie nie polecam ram wchodzić.
Doradca klienta w bardzo dokładny i fachowy sposób wytłumaczył mi na czym polega wyjątkowość marynarki, którą wybrałam dla męża. Dowiedziałam się takich szczegółów, których podejrzewam, że nie wyczytałabym nigdzie. Mega pozytywne podejście do klienta i mega cierpliwość.
Już na wejściu zmierzenie klienta, chyba jakaś selekcja. Czekałam w kolejce co się później okazało niewłaściwej (a osoba witając nawet nie spytała się w jakim celu przyszłam. Kolejna kolejka i oczekiwanie prawie pół godziny na wejście (zrezygnowałam).
Klucz do toalety trudno jest wydać, bo chyba kolejna selekcja...
Masakryczny punkt. Nie polecam go nikomu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.