KUBENZ

(3.08)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 43)

Ta firma to...
Ta firma to pułapka a ich salony to katastrofa. Obsługa jest nieprofesjonalna, salon nie uznaje zwrotów towaru niezgodnego z opisem, nawet o tym nie informuje a maleńka mało widoczna tabliczka z informacja jest łatwa do przeoczenia. Dodatkowo naciągają ludzi na pieniądze nie informując o kosztach usług, które w innych salonach są gratis. Towar który sprzedają jest wątpliwej jakości (UOKiK nałożył na nich wysoką karę za fałszowanie składu swoich wyrobów) a oświetlenie w salonie przekłamuje rzeczywisty odcień odzieży. Nie polecam a wręcz ostrzegam. Szkoda czasu i waszych pieniędzy ...

Klient_YNlpz

10.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dziękuję Pani w...
Dziękuję Pani w blond włosach za miłą obsługę oraz cierpliwość i wytłumaczenie o doborze marynarki oraz spodni jak i koszuli. Mąż bardzo zadowolony. Doradztwo na wysokim poziomie.

Niezweryfikowany Klient_RJDp

12.07.2021

Placówka

Bydgoszcz, ul. Fordońska

Nie zgadzam się (0)
Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)-doradca klienta jest profesjonalna, bardzo miła, spokojna osoba. Fachowo doradza wybór garniturów. Polecam właśnie tę Panią gdyż u innych nerwowo i szybko chcą obsłużyć a właśnie pani która nam wybierała ubiór jest najbardziej kompetentna i zarazem elegancka. Pozostałe Panie w tenisòwkach nie pasują do salonu. Polecam zakupy u Pani kobiety z kasą.

Niezweryfikowany Klient_RJDp

12.07.2021

Placówka

Bydgoszcz, ul. Fordońska

Nie zgadzam się (0)
Regionalna
Regionalna

Niezweryfikowany Klient_fHmg

09.07.2021

Placówka

Bydgoszcz, ul. Fordońska

Nie zgadzam się (1)
Kupiłem buty z...
Kupiłem buty z rabatem -20% przez sklep online. Towar został dostarczony z wieloma wadami fabrycznymi. Dokonałem zwrotu z prośbą o wymianę na produkt bez wad, niestety Pani z DOK potraktowała mnie mega obojętnie. Zwróciła mi pieniądze i z tego co zrozumiałem mam sobie zamówić buty jeszcze raz w cenie standard :( Jaka w tym moja wina że ktoś nie dopatrzył co wysyła, jeszcze musiałem pokryć koszty zwrotu :( Marka KUBENZ nie powinna pozwolić sobie na takie traktowanie ludzi, zero zrozumienia. Krzysiek

Krzysztof_1371

16.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
UWAGA NA TĘ...
UWAGA NA TĘ FIRMĘ Odradzam kupowanie produktów od tej firmy. Garnitury sprzedawane w sklepie stacjonarnym są o 50% droższe od garniturów sprzedawanych w sklepie internetowym.

Niezweryfikowany Klient_lyzO

15.03.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na bardzo...
Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Wszedłem obejrzeć męskie płaszcze. Sprzedawca poinformował mnie od razu o promocji 50% na wszystkie płaszcze. zachęcił profesjonalnie do przymierzenia wybranych modeli. Podkreślał mój dobry wygląd i używał języka korzyści. Skutecznie zachęcił mnie do zakupu.

zarejestrowany-uzytkownik

28.12.2020

Placówka

Olsztyn, ul. Tuwima 26

Nie zgadzam się (0)
Witam, Przed paroma dniami...
Witam, Przed paroma dniami zakupiłem parę ubrań w firmie Kubenz w Bielsku Białej w galerii SARNI STOK mam po drodze jadąc na narty w Beskidy ubieram się w tej firmie a wręcz ubierałem... Do rzeczy ...jak wspomniałem zakupiłem parę swetrów zadowolony z zakupu ze względu na cenę 119.99 !!!za sztukę. Panie nie miały dostępnego rozmiaru jeszcze jednego swetera nie mówiąc już o tym że nie chciały mi udzielić lokalizacji innych punktów w Bielsku Białej....więc sam znalazłem n stronie i pojechałem najpierw do Galerii Sfera A później Gemini Park moje zdziwienie że swetry które zakupiłem są na 2 salonach w cenie 69.99 dodatkowa uśmiechnięta pani poinformowała mnie o możliwości skorzystanie z jeszcze lepszej okazji zakupienia pakietu 2szt taka też inf. widziała na stoliku z swetrami wlasnie w Sferze ... panie grzecznie spakowany mi kolejne 2 sweterki i zaproponowały kartę korzyści dla klienta gdzie na innym sklepie dotychczas tego nie usłyszałem zadalam pani pytanie dlaczego ten sam towar w tym samym mieście jest w innej cenie nie potrafiła mi jednoznacznie odpowiedzieć usłyszałem grzecznie że bardzo jej przykro za zaistniałą sytuację i jeśli mam jakieś roszczenia powinienem udać się do punktu w którym zakupiłem towar i wyjaśnić z kierownikiem pozwoliłem sobie zadzwonić tego samego dnia do jeszcze 3 salonów na Śląsku by zapytać o aktualną ofertę na swetry, ceny te same co na 2 sklepach gemini i sfera !!! Zadzwoniłem do sklepu na Sarnim stoku pani kierownik tłumaczyła mi jakieś farmazony że ich salon ma indywidualne promocje na swetry i nie mam się czego czepiać ...bzdury !Ja się pytam jak to jest możliwe wprowadzać klienta aż tak w błąd czy właściciel firmy jest tego świadomy że jest to karalne wprowadzanie w błąd klienta widzę że kłania się INSPEKCJA HANDLOWA gdyż na żadnym z swetrów nie było ceny no cóż stracili tylko dobrego klienta...

Niezweryfikowany Klient_LeRb

05.02.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Doradca klienta w...
Doradca klienta w bardzo dokładny i fachowy sposób wytłumaczył mi na czym polega wyjątkowość marynarki, którą wybrałam dla męża. Dowiedziałam się takich szczegółów, których podejrzewam, że nie wyczytałabym nigdzie. Mega pozytywne podejście do klienta i mega cierpliwość.

Monika_3350

12.01.2020

Placówka

Bydgoszcz, ul. Fordońska

Nie zgadzam się (1)
witam, nigdy nie wydawałem...
witam, nigdy nie wydawałem opinii na temat zakupu a tym bardziej obsługi, Gdybym był przedsiębiorcą od razu wykradłbym takiego pracownika. Handel i rozmowa z klientem tej Pani jest imponująca. Trochę żartem ale między czasie ile wiedzy. Umie kobieta sprzedać i dobrze doradzić. Wyszedłem z salonu bardzo zadowolony. Zona zaskoczona, dziecko chce tylko do tego sklepu. Pani nie miała żadnej plakietki- cecha charakterystyczna -ciemne długie włosy i do komputera zakładała okulary. Dziękuję Pani . Odzyskałem wiarę w obsługę klienta- powinna Pani szkolić . Pozdrawiam serdecznie

Niezweryfikowany Klient_5o87

03.11.2019

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (1)
Podsluchalam dzis rozmowe...
Podsluchalam dzis rozmowe pracownikow jak to firma ich kantuje. Placa im pod stolem, nie wyplacaja ludziom n odchodne ich dodatku nieformalnego. Nic dziwnego, ze tak czesto zmienia sie personel. Co chwila jest naprawde ktos nowy. A teraz najciekawsze...LUDZIE, SPRAWDZAJCIECW KAZDYCH ICH SKLEPIE CENY!!! W kazdym miescie sa inne rabaty i CENY. W outlecie widzialam garnitur, ktory kupilam z cena wyjsciowa 1200zl i przeceniony byl na 600zl, a ja w malej miejscowosci kupilam go z 700zl przeciony na 600zl. Klientow tez kantuja rowno. Naslac na nich odpowiednie Urzedy i sie nie pozbieraja

Megi_7

25.05.2018

Placówka

Ełk, Sikorskiego 1

Nie zgadzam się (2)
Firma kompletnie lekceważy...
Firma kompletnie lekceważy klienta w materii reklamacji. Obsługa przy składaniu reklamacji twierdzi że produkt jest nie do naprawy. Po otrzymaniu odmowy i złożeniu odwołania jednak da się rzekomo naprawić. Panie w sklepie nie znają procedur reklamacyjnych. To konsument musi się spierać o swoje prawa. Pani podczas przyjmowania odwołania wyciagala resztki obiadu z między zębów. A podstawa odmowy to reklamacji bylo tarcie które wystąpiło podczas użytkowania produktu. Na zapytanie jak użytkować rzeczy u nich zakupione alby owe zjawisko nie powstawało nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.

ZlaZakonnica

28.09.2017

Placówka

Lublin, Mełgiewska 16D

Nie zgadzam się (2)
Odwiedziłam dzisiaj z...
Odwiedziłam dzisiaj z mężem sklep KUBENZ w Gorzowie Wlkp. który znajduje się w centrum handlowym Nova Park. Weszliśmy do tego sklepu tylko, żeby się rozejrzeć, nie chcieliśmy nic kupić. Jednak Pani ekspedientka była tak rewelacyjna w tym co robi, że wyszliśmy stamtąd z garniturem, koszulą, krawatem i jeansami :)) Pani swoją osobowością i profesjonalizmem dosłownie mnie oczarowała. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką rewelacyjną obsługą!!! Pani spojrzała na męża i już wiedziała jaki nosi rozmiar, potrafiła dobrać idealnie dodatki do garnituru i jestem pewna, że gdybyśmy zostali tam chwilę dłużej wyszlibyśmy z o wiele większymi zakupami :)) Z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep każdemu kto chce być profesjonalnie obsłużony i serdecznie potraktowany!!! Pani ekspedientce bardzo dziękuję i gratuluję! jeszcze się pewnie spotkamy :)

Marlena_331

13.12.2016

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Przemysłowa 2

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! pierwszy raz...
Rewelacja! pierwszy raz spotkałem się z tak wielkim zaangażowaniem ze strony sprzedawców.panie bardzo kompetentne i miłe.Nie miałem zamiaru nic kupić a wyszedłem z płaszczem.Na pewno wróce do tego sklepu.

Krzysiek_26

29.10.2016

Placówka

Jaworzno, Grunwaldzka 59

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz w...
Pierwszy raz w życiu spotkałem się z takim zaangażowaniem ze strony sprzedawców,Pełen profesjonalizm i wyjątkowo miła obsługa,nie miałem zamiaru nic kupić a wyszedłem z płaszczem i szalikiem,przy okazji dowiedziałem się wiele na temat firmy której wcześniej nie znałem,Na pewno wrócę do tego sklepu,chociażby ze względu na Panie które tam pracują

Krzysiek_26

27.10.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Sklep Kubenz w...
Sklep Kubenz w Galerii Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim odwiedziłam wraz z bratem, który poszukiwał garnituru na ślub. Byliśmy wcześniej w wielu innych salonach, ale tylko w sklepie Kubenz spotkaliśmy się z tak profesjonalną obsługą. Pani, która nas obsługiwała była rewelacyjna. Przede wszystkim posiadała dużą wiedzę na temat produktów, które sprzedawała, ale także doskonale wiedziała jak dobrać krój ubrań do sylwetki, posługiwała się fachowym słownictwem i była żywo zainteresowana obsługą nas jako klientów, pomimo tego, że jesteśmy młodymi osobami. W innych salonach zdarzyło się, że sprzedawcy nawet nie wstawali i nie witali się z nami, kiedy wchodziliśmy, aby obejrzeć produkty. W salonie Kubenz pani nie była tylko sprzedawcą, ale także doradcą - najpierw zmierzyła brata i od razu dopasowała odpowiedni rozmiar ubrań. Do przymiarki garnituru, tak aby ułatwić dokonanie wyboru zaproponowała także inne elementy takie, jak koszula i pasek. Pani była bardzo miła, kompetentna, a jednocześnie nienatarczywa. Wszystkim polecam ten sklep nie tylko ze względu na eleganckie produkty, ale przede wszystkim z uwagi na bardzo profesjonalną obsługę.

zarejestrowany-uzytkownik

20.08.2015

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Przemysłowa 2

Nie zgadzam się (7)
Podczas pobytu w...
Podczas pobytu w salonie KUBENZ byłem zainteresowany zakupem garnituru do pracy. Kiedy wszedłem do salonu nie zostałem powitany przez znajdującą się w nim ekspedientkę, a gdy oglądałem marynarki i garnitury ekspedientka jedynie wyszła zza lady kasowej i się przyglądała co robię. Dopiero po mojej prośbie, że szukam garnituru dla siebie pomogła mi, jednak pomoc nie była wystarczająca i profesjonalna przez brak zaangażowania. W samym salonie było czysto, a towary były odpowiednio wyeksponowane. Ceny przystępne, choć w porównaniu do konkurencji oferta sklepu wypadła gorzej.

zarejestrowany-uzytkownik

24.08.2014

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (21)

KUBENZ

Dane firmy

Siedlce

Siedlce,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KUBENZ?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.