W związku z zakupem samochodu w dniu jego odbioru byłam zobligowana dokonać przelewu na konto poprzedniego właściciela. Niestety przy wpisaniu kwoty i próbie zaakceptowania transakcji okazało się, że mój limit kredytowy nie pozwala na zrealizowanie zlecenia. Pełna obaw zadzwoniłam na infolinię banku. Po drugiej stronie powitał mnie sympatyczny męski głos. Po naświetleniu Konsultantowi banku całej sytuacji uzyskałam szereg wskazówek jak szybko i samodzielnie dokonać zmiany limitu kredytowego za pomocą konta on-line banku. Dzięki jasnym i rzetelnym instrukcjom po zakończonej rozmowie z Panem z infolinii dokonałam koniecznej modyfikacji na koncie i sfinalizowałam zakup.
Dnia 01.12.2017 r, o g. 17.30 dokonałam zakupu kremu do twarzy ziaja w drogerii Rossman, zlokalizowanej w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mickiewicza 30. W związku ze zbliżającymi się Mikołajkami w sklepie znajdowało się wielu kupujących co utrudniało możliwość swobodnego dokonania zakupu (ze względów logistycznych, czyli wąskie przejścia między pułkami) oraz zapowiadało wydłużony czas spędzony w kolejce przy kasie. Personel sklepu był zajęty swoją pracą i tylko w przypadku "zapytań" ze strony klientów starał się udzielać informacji gdzie można odnaleźć poszukiwany produkt. Wyjątek wśród pracowników drogerii stanowiła kasjerka (stażystka), która uśmiechem witała wszystkich obsługiwanych i z pasją oraz nieudawanym zaangażowaniem w wykonywane obowiązki starała się w miarę swoich możliwości informować każdego o atutach posiadania aplikacji Klubu Rossman.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.