Sofitel

(4.43)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (70 z 74)

Czystość. Lokalizacja....
Czystość. Lokalizacja. Obsługa. Śniadania 5*. Restauracja bije jednak wszystko na głowę. Nie trzeba chodzić i szukać po mieście.

Agnieszka_4395

02.10.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Powyższy hotel został...
Powyższy hotel został przeze mnie i moją osobę toważyszącą odwiedzony w dniu 24/09/2018.Na wstępie warto zauważyć i docenić jego bardzo dobrą lokalizację, która umożliwia dostanie się do głownego punktu turystystycznego (starego miasta) w ciągu 10 min. piechotą.Od wejścia czujemy, że jakość obługi zdecydowanie przewyższa jego kategoryzację, która wynosi tylko 2 gwiazdki. Pokój w tym obiekcie był czysty, przytulny i zawierał wszelkie wymagane udostępnienia biorąc pod uwagę jego rangę. Zameldowanie i wymeldowanie przebiegło szybko, recepcjoniści byli gotowi do udzielenia bezwłącznej pomocy gościom wciąż posiadając szczery usmiech na swej twarzy.Jego stosunek cena-jakość zdecydowanie pomaga mu w wybiciu się na tle hoteli w przedziale 2-3*.

Izabela_969

30.09.2018

Placówka

Kraków, Monte Cassino 1

Nie zgadzam się (0)
W Hotelu Jubilat...
W Hotelu Jubilat w Zamościu obsługa jest wyjątkowa miła i sympatyczna z łatwością i sprawnością odpowiada na zadane jej pytania , chetnie udzieliła informacji o mieście ale też opowiedziała w skrócie o atrakcjach jakie mieszczą sie w Zamościu. Gdy poprosiłam o dodatkową usług w budzenie na życzenie to nie było problemu zostałam zbudzona na czas. Moim zdaniem obsługa spisała sie na wielki plus jakość jej oceniam na wysokie 6

Wiktoria_55

06.06.2018

Placówka

Zamość, Wyszyńskiego 52

Nie zgadzam się (0)
Pokoje i pozostałe...
Pokoje i pozostałe pomieszczenia zawsze są czyste i dobrze przygotowane. Wszystko na czas. Obsługa bardzo miła i pomocna. Szczególnie podczas rezerwacji. Mają inny hostel w Poznaniu i jeśli w jednym nie ma miejsc to od razu sprawdzają i oferują w drugim. Oprowadzają po hostelu, oferują pomoc w poruszaniu się po mieście. Nie ma problemu aby zostawić rzeczy do przechowania przed lub po zakwaterowaniu. Obsługa schludnie ubrana, dobrze mówiąca po angielsku. Nawet jeśli osoby na recepcji się zmieniają to każda zna rezerwacje i sytuację gości hotelowych.

Tomasz_2378

16.05.2018

Placówka

Poznań, Kramarska 1

Nie zgadzam się (0)
Brak zastrzeżeń jeżeli...
Brak zastrzeżeń jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, podejście do klienta, kompetencję. Sam pokój również przygotowany w stopniu bardzo dobrym. odkurzony, brak kurzu, wywietrzony, Nie miałem się do czego przyczepić.

Grzegorz_1321

16.05.2018

Placówka

Wrocław, Św. Mikołaja 5

Nie zgadzam się (0)
Obsługa pomocna i...
Obsługa pomocna i miła. Sofitel schludny, czysty.Obsługa interesuje się gośćmi i potrafi dobrać najlepszą ofertę wedle preferencji.

Wiktoria_54

12.05.2018

Placówka

Warszawa, marszałkowska 99

Nie zgadzam się (0)
Skorzystałam z biura...
Skorzystałam z biura podróży Wakacje.pl. Na samo wejście Pani, która obsługiwała była ubrana schludnie, w elegancką koszulę, ciemnie spodnie, włosy blond spięte w koka. Przywitała mnie serdecznym uśmiechem,a a następnie zaprosiła do stanowiska po czym zaczęła rozpoznawać moje potrzeby. Po ich ustaleniu bardzo dokładnie starała dobrać się wycieczkę taką, która jest w moim zasięgu finansowym oraz taką, która zaspokoi moje pragnienia. Po przedłożeniu kilku ofert Pani pobrała ode mnie kontakt, w celu skontaktowania się za jakiś czas i zapytania o podjętą decyzję. Uważam, ze odwiedzając biuro podróży każdy klient powinien zostać potraktowany tak dobrze jak ja, ponieważ tylko umocniło mnie to w przekonaniu, że warto skorzystać z obsługi tego biura podróży.

Katarzyna_5128

08.02.2018

Placówka

Gliwice, Pszczyńska 315

Nie zgadzam się (0)
Hotel POLONIA we...
Hotel POLONIA we Wrocławiu godny polecenia. Obsługa miła, przyjazna. Jedzenie bardzo dobre. Pokoje duże, czyste. Hotel mieści się w centrum Wrocławia, wszędzie blisko. A ceny za noclegi nie są wygórowane.

Magdalena_3747

07.02.2018

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 66

Nie zgadzam się (0)
Rzetelne podejście do...
Rzetelne podejście do klienta, sprawna obsługa. Pensjonat czysty, schludny. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń.

Ilona_395

24.01.2018

Placówka

Szczawnica, Jana Pawła II 33

Nie zgadzam się (0)
W tym hotelu...
W tym hotelu spędzaliśmy sylwestra, był to pakiet sylwestrowo-noworoczny. Panie pokojowe bardzo miłe, nie narzucające się. Obsługa w recepcji sympatyczna, kompetentna. Kuchnia - rewelacyjna. Jedna osoba z nas była na diecie, więc poprosiliśmy kelenra o specjalne danie, kucharz przygotował.Sam bal sylwestrowy przygotowany na wysokim poziomie. Obsługa kelnerska - rewelacyjna, dosłownie biegali wokół stolików. Ogólnie miła i przyjazna atmosfera w tym hotelu. A dodam, że nie byliśmy tam raz. Często zawozimy tam naszych gości na kawę, obiad i zawsze jest smaczne jedzenie i miła obsługa.

Magdalena_3747

17.01.2018

Placówka

Łeba, Sosnowa 1

Nie zgadzam się (0)
Pokój czysty, choć...
Pokój czysty, choć mały. Brak w nim lodóweczki, dla gości jedna mała butelka wody.łazienka czysta dla gości czyste ręczniki i kosmetyki do użytku.Położenie hotelu bardzo dobrePersonel mówi dzień dobry wchodzącym ale bez uśmiechu i zaangażowania.

Agnieszka_4354

28.12.2017

Placówka

Warszawa, marszałkowska 99

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z zakupem samochodu w dniu jego odbioru byłam zobligowana dokonać przelewu na konto poprzedniego właściciela. Niestety przy wpisaniu kwoty i próbie zaakceptowania transakcji okazało się, że mój limit kredytowy nie pozwala na zrealizowanie zlecenia. Pełna obaw zadzwoniłam na infolinię banku. Po drugiej stronie powitał mnie sympatyczny męski głos. Po naświetleniu Konsultantowi banku całej sytuacji uzyskałam szereg wskazówek jak szybko i samodzielnie dokonać zmiany limitu kredytowego za pomocą konta on-line banku. Dzięki jasnym i rzetelnym instrukcjom po zakończonej rozmowie z Panem z infolinii dokonałam koniecznej modyfikacji na koncie i sfinalizowałam zakup.

Monika_3303

02.12.2017

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Panie na recepcji...
Panie na recepcji witają uśmiechem, są schludnie ubrane i umalowane, można do nich podejść z każdą sprawą, nie zostawią gościa bez pomocy. Jedyne co może trochę przeszkadzać, to długość czekania w kolejce (ja czekałam około 10 minut). Jakość obsługi klienta na front desku sprawia, że można się poczuć wyjątkowo. Goście zagraniczni nie mają problemu z porozumieniem się - personel włada co najmniej językiem angielskim, słyszałam również rozmowę po hiszpańsku. Na ladzie recepcyjnej jest porządek, przy wejściu na bieżąco sprzątane jest błoto naniesione przez wchodzących gości (wizyta była w lutym). W restauracji kelnerzy dbają o wynoszenie zużytych naczyń ze stolików, aby nie zabrakło wolnego, posprzątanego miejsca podczas śniadania. Pytają również grzecznie, jaki napój podać i szybko go przynoszą. Nie brakuje im również uśmiechu. Jedyne co obniża opinię, to nastawienie osób robiących omlety/naleśniki - ich mina świadczy o tym, jakby byli tam za karę, a przecież robienie posiłku na oczach klienta jest po to, by miał to "experience", a nie czuł się winny, że coś zamówił. Personel w strefie SPA jest uśmiechnięty i bardzo pomocny - można się tam na prawdę zrelaksować. Przy wyjściu panie zaprosiły ponownie do skorzystania z usług hotelu i wręczyły kupon zniżkowy.

Maria_508

19.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry! Mogę...
Dzień dobry! Mogę stwierdzić, że w pokojach jest czysto, są duże. Natomiast to co dzieje się na imprezach - przeraża, niechcąc widziałam jak przelewali resztki wina z butelek do pustej, a póżniej nieśli na salę i podawali gościom!! Ostrożnie!

Daria_401

16.06.2017

Placówka

Warszawa, Królewska 11

Nie zgadzam się (0)
Hotel o wysokim...
Hotel o wysokim standardzie w dobrej lokalizacji - niedaleko centrum ale przy sporym lesie co gwarantowało ciszę i widok zieleni z okien. Kolejnym plusem jest niedaleko położona droga dwupasmowa. Można nią w szybki i przyjemny sposób dostać się na plażę lub dojechać do autostrady.Personel miły i uprzejmy. Minusem jest słaba znajomość języka angielskiego przez recepcjonistkę oraz panie w restauracji hotelowej. Słabo również z wiedzą personelu o okolicznych atrakcjach i wydarzeniach. Na górnych piętrach słaba jakość sygnału Wi-fi. Pokoje sprzątane bardzo starannie i dokładnie. Śniadanie skromne ale bardzo smaczne. Ogólnie do podawanych potraw również na obiad czy kolację ciężko mieć jakiekolwiek zastrzeżenia. Niestety hotel nie postarał się o wystarczającą ilość miejsc parkingowych i wielu gości musiało parkować swoje auta poza terenem ośrodka.Część SPA również nie rzuca na kolana. Większość czasu oba baseny szczelnie wypełnione gośćmi hotelowymi. To samo dotyczy tylko jedynego miejsca z Jacuzzi.Nie dziwi to gdy spojrzy się na cennik - ceny jak na taką lokalizację bardzo przystępne.Ogólnie Hotel godny polecenia ale raczej poza sezonem urlopowym.

Karol_567

24.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak najbardziej polecam,...
Jak najbardziej polecam, pyszne jedzenie , czysto i miło

Bella_3

15.05.2017

Placówka

Wrocław, Św. Mikołaja 5

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na wysokim...
Obsługa na wysokim poziomie, bardzo miłe osoby w recepcji, standard zachowany na 5 z duzym plusem!!! Polecam

Marta_2465

21.03.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybka, bezproblemowa rezerwacja
Szybka, bezproblemowa rezerwacja

Daria_393

08.02.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
wnętrze ładne,przyjemne,obsługa personelu...
wnętrze ładne,przyjemne,obsługa personelu również fachowa lecz procedury uciążliwe

zalogowany_użytkownik

06.01.2017

Placówka

Słok, leśna 1

Nie zgadzam się (0)
Moment rezerwacji oraz...
Moment rezerwacji oraz zameldowania jeden z przyjemniejszych, jakie zdarzyło mi się mieć. Recepcja na najwyższym poziomie. Możliwość skorzystania z opcji VIP (np. wcześniejsze zameldowanie, późniejszy wymeldunek, przechowanie bagażu przed i po okresie zameldowania, i in.) bez dodatkowych opłat, przy minimum uprzejmości obsługi, w przypadku sprzyjających warunków. Sam hotel, jak i pokoje w wysokim standardzie. Sala restauracyjna, śniadania i in.- również 5*. Pomoc w organizowaniu czasu wolnego klienta, propozycje najciekawszych sposobów spędzenia czasu wg upodobań klienta, itd. Odrobinę brakuje mi tam zawsze Cocnierge'a, który w moim odczuciu, jak na hotel na takim poziomie, powinien być (jeślim jest, mnie nie zdarzył się go nigdy dostrzec). Brak basenu w hotelu - in minus, a parking dodatkowo płatny (i to w kwocie nie małej). Śniadania drogie, a nawet bardzo drogie, ale takiej jakości i różnorodności nie spotkałam w wielu innych hotelach, więc warto.

zalogowany_użytkownik

12.08.2016

Placówka

Wrocław, Św. Mikołaja 5

Nie zgadzam się (0)

Sofitel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sofitel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.