Opinie użytkownika (9)

Dobrze. Dość wolny...
Dobrze. Dość wolny czas obsługi, warunki raczej aby sobie było wygodnie, ostatnio wiatrak wiał mi w twarz, rozwiewał kartki.Pracownica często odpowiada nie wiem na zadawane pytania.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3183

30.08.2016
Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Właściwie cały...
Świetnie. Właściwie cały czas kolejka, ale za to fantastyczna obsługa, Panie które zawsze maja jakąś propozycję, widać że chcą pomóc, szukają jakiś rozwiązań.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3183

30.08.2016

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo kompetentne pracownice,bardzo uprzejme .Czułam się bardzo dobrze, tablice interaktywne do potwierdzenia przelewów, więc dość nowocześnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3183

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Monika_3183

30.08.2016

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. W tym...
Słabo. W tym banku cały czas jest kolejka, a kiedy nawet nie ma ludzi, tylko jestem ja, to czekam zawsze powyżej 10 minut aż ktoś wywoła mój numerek.Jest to żenujące, kiedy 2-3 Pani siedzą, nie mają klientów , a ja czekam..czekam.. Kiedy już podejdę jest super-wstają przy podejściu do biurka, ostatnio Pani nawet mnie się zapytała czy może odebrać telefon.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Monika_3183

30.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
28.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pani zdanie stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Miałam wrażenie,że klienci...
Miałam wrażenie,że klienci z Białorusi byli głównym klientem na stacji,bo cała obsługa była na nich skoncentrowana.Po za tym nie można było nalać oleju zwykłego tylko Ultimate.

Monika_3183

09.04.2016

BP

Placówka

Nowe Iganie, Siedlecka 4

Nie zgadzam się (0)
Szybko,sprawnie,smacznie. Obsługujący młody...
Szybko,sprawnie,smacznie. Obsługujący młody chłopak bardzo uprzejmy,zaproponował mi to,co opłacało mi się bardziej. Jedzenie bardzo smaczne.

Monika_3183

09.04.2016

KFC

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (0)
Miałam wrażenie,że jestem...
Miałam wrażenie,że jestem intruzem w tym sklepie,Pani z obsługi myła szyby przy stoisku z rybami, podeszłam do stoiska i spokojnie poczekałam, Pani spojrzała na mnie i dalej myła szyby.Po 2-3 minutach odłozyła płyn do naczyń i wolno podeszła do mnie z pretensją .Odechciało mi się tam kupować i odeszłam.

Monika_3183

31.03.2016

Carrefour

Placówka

Biała Podlaska, Jana III Sobieskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Bardzo uczynna obsługa...
Bardzo uczynna obsługa kasy,sprawnie obsługiwana kolejka. W sklepie czysto.Na pytanie o towar pracownica rzuciła wykładanie towaru i poszła ze mną szukać poszukiwanego przeze mnie towaru.

Monika_3183

31.03.2016

Biedronka

Placówka

Dąbrowa Białostocka, Tysiąclecia Państwa Polskiego 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi