Dobrze. Dość wolny czas obsługi, warunki raczej aby sobie było wygodnie, ostatnio wiatrak wiał mi w twarz, rozwiewał kartki.Pracownica często odpowiada nie wiem na zadawane pytania.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Właściwie cały czas kolejka, ale za to fantastyczna obsługa, Panie które zawsze maja jakąś propozycję, widać że chcą pomóc, szukają jakiś rozwiązań.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Bardzo kompetentne pracownice,bardzo uprzejme .Czułam się bardzo dobrze, tablice interaktywne do potwierdzenia przelewów, więc dość nowocześnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.
Słabo. W tym banku cały czas jest kolejka, a kiedy nawet nie ma ludzi, tylko jestem ja, to czekam zawsze powyżej 10 minut aż ktoś wywoła mój numerek.Jest to żenujące, kiedy 2-3 Pani siedzą, nie mają klientów , a ja czekam..czekam.. Kiedy już podejdę jest super-wstają przy podejściu do biurka, ostatnio Pani nawet mnie się zapytała czy może odebrać telefon.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pani zdanie stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Miałam wrażenie,że klienci...
Miałam wrażenie,że klienci z Białorusi byli głównym klientem na stacji,bo cała obsługa była na nich skoncentrowana.Po za tym nie można było nalać oleju zwykłego tylko Ultimate.
Miałam wrażenie,że jestem intruzem w tym sklepie,Pani z obsługi myła szyby przy stoisku z rybami, podeszłam do stoiska i spokojnie poczekałam, Pani spojrzała na mnie i dalej myła szyby.Po 2-3 minutach odłozyła płyn do naczyń i wolno podeszła do mnie z pretensją .Odechciało mi się tam kupować i odeszłam.
Bardzo uczynna obsługa kasy,sprawnie obsługiwana kolejka. W sklepie czysto.Na pytanie o towar pracownica rzuciła wykładanie towaru i poszła ze mną szukać poszukiwanego przeze mnie towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.