Miałam dziś okazję być klientem stacji paliw Shell. Moje wrażenia były jak najbardziej pozytywne. Przede wszystkim miła, kompetentna obsługa. Pani obsługująca nas rzeczowo objaśniła zasady przyznawania punktów przyznawanych za tankowanie. Potrafiła także polecić i zachęcić do zrobienia innych zakupów, nie będąc przy tym przesadnie natrętna. To było bardzo pozytywne doświadczenie. Mały minus za zbyt wygórowane ceny.
Muszę przyznać, że nienawidzę wprost towarów z napisem "wyprodukowano dla Biedronka", nigdy ich nie kupuję, ponieważ w mojej ocenie są to produkty niższe gatunkowo. Jednak w sklepie Biedronka jestem klientem od czasu do czasu, ponieważ kupuję tam kilka ulubionych produktów. Jedyne, co mnie drażni i za to odejmuję kilka punktów- ciągłe kolejki przy kasie. Często czynna jest tylko jedna, najwyżej dwie, a kolejki zawsze długie i strasznie to się ciągnie.
Chciałabym polecić odzież dziecięcą marki Mariqita. Już od progu piękne wzory przyciągają uwagę potencjalnego klienta. Co ważne, systematycznie organizowane przeceny odzieży także mają ogromny wpływ na ilość klientów. Oczywiście jakość ubranek jest bardzo wysoka. Miła, kompetentna obsługa. Jestem częstym klientem tego sklepu.
Sklep Dino stwierdzam z przykrością jest najbardziej zaniedbanym supermarketem, jaki znam. Brudne podłogi to standard, również kasy, a dokładnie taśmy przy nich zawsze mokre od rozlanego towaru, zaplamione. Trudno uwierzyć, że pracują tam wyłącznie kobiety. Kasjerki nagminnie nie wydają reszty w postaci kilku groszy. Klienci narzekają na obsługę.Pani kierownik bardzo źle odnosi się do pracownic, nawet przy klientach. Natomiast jeśli chodzi o asortyment, sklep jest godny polecenia, jest również niedrogo.
Przede wszystkim zwracam uwagę na miłą i kulturalną obsługę. Zaraz od progu panie witają się, co sprawia, że klient nie czuje się pasożytem ( co zdarza się w innych sklepach). Panie zawsze są bardzo pomocne, doradzają, proponują dodatki do zakupów. W sklepie duży wybór obuwia oraz niskie ceny. Nie wszystkie fasony są dobrej jakości, ale większość można polecać. Przyznam, że właściwie tylko tam kupuję buty dla siebie i dziecka.
Rewelacja, zaglądam tam zawsze przy okazji zakupów. Mój ulubiony smak, to lody sułtańskie- pychotka. Panie obsługujące są bardzo uprzejme, zawsze pytają, czy coś jeszcze mogą zaproponować. Takie podejście sprawia, że klient czuje się doceniony. Lody, koktajle, dodatki- po prostu fajna sprawa. Odwiedzajcie, pozdrawiam.
Moja ulubiona restauracja, choć przez wielu uważana, za restaurację gorszej kategorii. Nie będę tu opisywała warunków pracy w tym miejscu, bo z tego, co się słyszy, to pracują tam wyłącznie desperaci. Do czego zmierzam- przepyszne jedzenie, przede wszystkim świeże, szybka oraz miła obsługa. Jedno, co mnie denerwuje, to pracownik, który podczas kiedy ja konsumuję ciągle przeciera te stoliki, zamiata itp. Wiem, że oni muszą utrzymywać odpowiedni poziom higieny, więc jakoś to zniosę.
Uwielbiam odwiedzać ten sklep, za każdym razem, gdy jestem w Magnolii ( a jestem dość często, gdyż studiuję niedaleko)zaglądam tam i zawsze kupuje jeśli nie książki, to jakiś drobiazg. Wybór książek jest ogromny i trudno się zdecydować na wybór. Obsługa także jest bardzo miła i pomocna.Gorąco polecam:)
Dino w Kępnie- wszędzie brud, podłogi zabrudzone błotem nawet w suche dni. Brudne, często mokre od ciekłych towarów taśmy przy kasie. Przyznam, że często odwiedzam Dino, gdyż mieści się blisko mojego miejsca zamieszkania, a także jest niedrogo, więc mam okazję oglądać na co dzień, co tam się dzieje. Oprócz tego, że nie jest czysto, to jeszcze wszędzie stoją wózki z towarem, którego nie wiedzieć czemu nikt nie opróżnia, a alejki są wąskie. Obsługa, a raczej większość pań nagminnie nie wydaje reszty w postaci kilku groszy ( to jednak nasze pieniądze, mimo, że tak drobne),nie wszystkie są miłe. Czasem rzucają towarem podczas kasowania. Najbardziej niemiła jest ich kierowniczka, która wrzeszczy na dziewczyny przy klientach, co moim zdaniem nie ma prawa bytu, a gdy zdarzy jej się mieć problem na zewnątrz, na tyłach sklepu, krzyczy tak głośno, że pół osiedla ją słyszy. Klienci skarżą się na obsługę. Od kilku dni mamy tam odmieniony wygląd sklepu, jest bardziej przejrzyście , jednak czy będzie czysto- wątpię.
Bardzo często robię zakupy w sklepie Intermarche, moją uwagę przyciąga szeroki asortyment. Sklep jest przejrzysty, łatwo można znaleźć produkt, którego szukamy. Jest również bardzo czysto w porównaniu do innych supermarketów w Kępnie. Obsługa miła, nigdy nie spotkałam się z nieuprzejmym podejściem do klienta ze strony personelu. Polecam zakupy w Intermarche.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.