Lubię robić zakupy w Netto ze względu na niskie ceny, częste promocje i różnorodność artykułów, które w innych miejscach są trudno dostępne. Jednak dzisiaj zakupy nie były tam przyjemnością. Zacznę os pana wykładającego towar, który rozstawił się z paletami i kartonami na środku przejścia w taki sposób, ze ciężko było dojść do części regałów. Ale nie to było najgorsze - gorsza była obsługa przy kasie. Kasjerka okazywała zero zainteresowania. Nie wspominając już o tym, że "zapomniała" wydać mi 10 zł... Na sklepie nie panował porządek, na dziale z warzywami i owocami wiele prduktów powinno już byc "zdjętych", np bardzo poodbijane jabłka.
Sklep C&A w Kupcu Poznańskim jest bardzo duży, więc trudno się dziwić, że idealnego porządku tam nie ma. Dużo rzeczy poprzewieszanych nie na swoje miejsca itp. Moim zdaniem powinno być tam zatrudnionych więcej ludzi. Jeżeli chodzi o ofertę sklepu to ceny całkiem korzystne, aczkolwiek jakość rzeczy jest średnia. Plusem sklepu jest szeroka możliwość dojazdu komunikacją miejską.
Po wejściu do sklepu zostałam zupełnie zignorowana przez ekspedientkę, która układała rzeczy na półkach. Traktowała mnie jak powietrze - zero przywitania czy kontaktu z klientem. Oferta sklepu średnio mi się spodobała, ubrania raczej marnej jakości, a ceny stosunkowo wysokie. Jedyne, co na plus, to porządek i ładnie poukładane rzeczy w sklepie.
Weszłam do sklepu zachęcona promocją, o której dowiedziałam się z wystawy - przy zakupie 3 produktów promocyjnych płaciło się tylko 20 zł, bez względu na to, ile te produkty kosztowały wcześniej :) Obsługa miła, jednak jak to bywa w większości sklepów Claire's, zbyt nachalna. Szeroki asortyment, sklep posiada również bardzo ładny wystrój. Ze względu na brak kolejek czas obsługi króciuktki.
Weszłam do drogerii po konkretną rzecz, a wyszłam z siatką zakupów. Ale nie żałuję, ponieważ okazje, na które trafiłam były bardzo korzystne. Niektóre ceny niższe o więcej niż 50%. Na sklepie porządek i szeroki wybór asortymentu. Przy wejściu aktualne gazetki promocyjne. Trudno ocenić mi czas obsługi, gdyż trafiłam na moment, w którym do kasy nie było kolejek. Obsługa miła i chętnie odpowiadająca na pytania. Dodatkowym atutem Super-Pharm jest możliwość założenia karty Life style, z którą promocje i rabaty są jeszcze większe.
Sklep ma bardzo szeroki asortyment oraz bardzo bogatą ofertę promocyjną. Na sklepie czysto, nie zauważyłam też zbyt wielu towarów nie na swoim miejscu. Ceny, zwłaszcza te promocyjne, bardzo korzystne. Dodatkowym plusem jest możliwość otrzymania punktów PayBack, jeśli posiada się kartę. Obsługa przy kasie miła i sprawna.
Wczoraj weszłam do Humanica i tak się składa, że trafiłam na bardzo korzystną ofertę - wszysto wyprzedawane za 50% ceny. Mimo to oferta sklepu nadal bogata. Ekspedientki, mimo duzego ruchu w sklepie, miłe, znające asortyment i zasady aktualnych promocji. Kolejka do kasy była gigantyczna, a mimo to zostałam całkiem szybko obsłużona - kasjerki naprawdę dawały z siebie wszystko. Na sklepie lekki bałagan, ale przy takiej ilości klientów to chyba normalne ;)
Bardzo lubię kupowac pieczywo, zwłaszcza cukiernicze, z tej piekarni. Wyroby zawsze są świeże. Godne polecenia są wszelkie torty(zwłaszcza te na bazie śmietany) oraz drożdżówki. Stosunek ceny do jakości wyrobów jest wręcz rewelacyjny.Piekarnia wygląda raczej "normalnie", żółte, łatwo dające się rozpoznać akcenty i nic co przykuwałoby większą uwagę. Ale niczego więcej od piekarni nie wymagam. W środku czysto, nie zauważyłam też żadnej pałętającej się tam osy. Obsługa bardzo miła i znająca asortyment, potrafiąca udzielić porady zgodnie z upodobaniami klienta. Plusem jest to, że w sklepie oprócz pieczywa można też zrobić małe codzienne zakupy, takie jak mleko, serek itp.
Weszłam do Textil Marketu w poszukiwaniu skarpetek rajstopowych. Przy wejściu cały komplet koszyków. Bez problemu znalazłam to, co mnie interesowało. Rozejrzałam się jeszcze po sklepie i dostrzegłam wiele produktów w okazyjnych cenach. Niestety część z nich była naprawde kiepskiej jakości, nie kupiłabym ich nawet za przysłowiową złotówkę. Obsługa przy kasie miła, jednak na sklepie panie urządzały sobie pogawędki - nie lubię tego, moim zdaniem powinny przestać gdy w pobliżu znajdował się klient. Rzecz, która mi się stanowczo nie spodobała to płatne reklamówki, których cena jest bardzo zawyżona w stosunku do ich jakości.
Weszłam do tej piekarni w drodze do domu, po chleb. Piekarnia oferuje całkiem szeroki asortyment. W środku było czysto i przestrzonnie, a produkty ładnie wyeksponowane i wyraźnie oznaczone cenami. Poza tym obsługa bardzo, bardzo miła oraz kompetentna. Sprzedawca z chęcią pomógł wybrać mi pieczywo, które mnie interesowało. Nie raz już kupowałam pieczywi, zarówno codzienne(chleb, bułki), jak i cukiernicze(drożdzówki) w tej piekarni, i jeszcze nigdy się nie zawiodłam na jakości produktów. Ponadto uważam, że produkty mają bardzo korzystne ceny. Z czystym sumieniem polecam tą piekarnię.
Często wybieram się ze znajomymi do Czarnej Owcy w Poznaniu. Pierwsze, co przyciąga mnie do tego klubu, to dogodna jego lokalizacja - bardzo blisko znajduje się przystanek autobusowy MPK, dzięki czemu powrót w nocy nie jest dużym problemem.Po drugie - darmowe wejście dla kobiet do godziny 23:00. Tego chyba tłumaczyć nie muszę. Po trzecie - bardzo dobra muzyka, mieszanka nowych i starych przebojów, bardzo ładnie zremiksowanych. Wadą klubu jest jego mała powierzchnia, zwłaszcza jeżeli chodzi o część na dole, gdzie traw głowna impreza - często jest tam straszny ścisk, duszno i gorąco. Ale takie już są uroki małych klubów. Ceny na barze nie odbiegające od normy innych klubów w Poznaniu. Można jednak trafić na korzystne promocje, typu 50% ceny, czy też "Panie piją za free". Co do obsługi to niestety nie jest zbyt miła, zwłaszcza dla panów. Wygląd klubu - część taneczna mieści się w piwnicy, jest klimat, jednak szczególnego wyystroju klub nie posiada.
Facebook to chyba dziś jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych. Lubię z niego korzystać, ze względu na przejrzystość strony i szereg rozmaitych opcji, które bardzo ułatwiają zycie. Np. możliwość tworzenia gru, sond, i przede wszystkim - wydarzeń. Na facebooku można też wiele zyskać - np kupony rabatowe, czy darmowe wejścia na imprezy. Zastrzeżenia mam do wyszukiwarki znajomych - brak zaawansowanego wyszukiwania a także do obecności aplikacji, które publikują posty na tablicy użytkownika bez jego wiedzy. Uważam jednak że portal ten jest idealny do porozumiewania się ze sobą czlonków różnych społeczności, takich jak klasa, pracownicy danej firmy, grupa studentów itp. Ponadto zapisując się do udziału w jakimś wydarzeniu mamy później możliwość odszukania osoby, która również brała w nim udział i którą tam poznaliśmy.
Postanowiłam skorzystac z oferty tego sklepu internetowego ze względu na korzystne ceny i możliwość zasilenia punktami karty PayBack. Zamówienie zostało zrealizowane szybko i bez najmniejszych problemów. O możliwości odbioru zostałam poinformowana zarówno meilowo, jak i poprzez wiadomość SMS. Problemy zaczęły się przy odbiorze zamówienia, ponieważ bardzo trudno było znaleźć stoisko tego sklepu. Jak się okazało, trzeba było wejść do Kupca Poznańskiego innym wejściem, niż to się zazwyczaj robi, gdy idzie się na zakupy. Obsługa miła i sympatyczna, ale odniosłam wrazenie, że trochę niekompetentna. Stoisko naprawdę słabo oznakowane i jestem pewna, że nie tylko ja miałam problem, żeby tam trafić.
Weszłam do "Piotra i Pawła" by zrobić codzienne zakupy spożywcze. Na początku trochę się zirytowałam, ponieważ był to pierwszy dzień obowiązywania nowej oferty promocyjnych, a niestety przy wejściu nie było już gazetek. Zakupy poszły sprawnie i szybko. Bez problemu znalazłam to czego szukałam. Niestety niektóre produkty, które miały być od tego dnia w promocji, były już wysprzedane. Na sklepie panował porządek i było czysto. Obsługa przy kasach sprawna i szybka, a na sklepie bardzo miła.
Wybrałam się do tego baru ze znajomym na lunch. Jeżeli chodzi o wygląd miejsca, to pozostawia on trochę do życzenia - mało stolików, w tym z części z nich nie było posprzątane po innych klientach, więc wybór miejsc był bardzo ograniczony. Nie wspominając już o tym, że bar mieści się na środku "drogi" w centrum handlowym, ale sugerując się nazwą domyślam się, że takie było zamierzenie. Po wejściu zostaliśmy przywitani i przez cały czas obsługa była bardzo miła, więc co do tego zastrzeżeń nie mam żadnych.Zamówiliśmy lemoniady owocowo-warzywne, sałatkę z kurczakiem i tartę z serem i brokułami. Jeżeli chodzi o lemoniady - bardzo smaczne, cena proporcjonalna do jakości. Bardzo miło zaskoczyła nas również tarta - duża porcja, wyśmienity smak, dodatkowo podana sałata z sosem. Trochę natomiast zawiedliśmy się na sałatce, ktora kosztowała tyle co tarta, a było jej naprawdę niewiele i smakowo też rewelacyjna nie była. Asortyment mógłby być trochę szerzszy, zwłaszcza jeżeli chodzi o tarty, ponieważ do wybrou tylko 3 rodzaje. No i od początku zostaliśmy poinformowani, że "soki się skończyły", a była dopiero godzina 13...Obsługa sprawna i szybka, za zamówieniem czekaliśmy tylko kilka minut.Ogólnie jednak polecam to miejsce, przekonała mnie do niego przepyszna tarta po korzystnej cenie, więc na pewno tam jeszcze wrócę.
Wybrałam się w środowe popołudnie do Multikina ze znajomym na konkretny film. Chcieliśmy wykorzystać ofertę "Środy z Orange", czyli 2 bilety w cenie jednego po wysłaniu SMSa z telefonu w sieci Orange. Oferta jest jednak nieco oszukana, gdyż nigdzie nie ma adnotacji, że trzeba zakupić bilet normalny. Wg mnie, jeżeli są 2 bilety w cenie 1, a nam, jako studentom, przysługuje zniżka, to powinny być to 2 bilety ulgowe. W efekcie za bilet normalny zapłaciłam niewiele mniej, niżbym zapłaciła za 2 ulgowe. Obsługa przy kasach - mieszane uczucia. Strasznie długie kolejki, a mimo to nie wszystkie kasy otwarte. A mieszane uczucia, gdyż nadrabiają ludzie - bardzo mili i sympatyczni. Jeżeli chodzi o komfort na sali, to trafiłam na seans, na który przyszło wiele nastolatków - z chipsami, innymi szeleszczącymi przekąskami oraz... piwem. Nie należę do osób wrażliwych na tym punkcie, ale wiem, że komuś mogło to jednak przeszkadzać. Nikt oczywiście tego nie skontrolował. W samym budynku kina, jak i na sali kinowej(przed seansem) było czysto, więc do porządku żadnych zastrzeżeń nie mam.
Wpadłam do Piotra i Pawła tylko po drobne zakupy. Na sklepie jak zawsze panował porządek, więc bez problemu znalazłam to, co mnie interesowało. Tym razem troche się zawiodłam kolejkami i obsługą przy kasach, wszystko jakoś powolnie szło. Nie trafiłam również na żadne korzystne okazje. Obsługa przy kasach miła i sympatyczna
Pomimo tego, iż sklep ma dużą powierzchnię, wybór obuwia wcale nie jest tak duży jakby się mogło wydawać. Nie znalazłam tam tego, czego szukałam. Być może dlatego, że jak dla mnie panuje tam nieporządek. Ciężko jest znaleźć interesujący nas zarówno model jak i rozmiar obuwia. Obsługa niezbyt chętna do pomocy. Ceny w stosunku do jakości niezbyt korzystne.
Wybrałam się do Subwaya, ponieważ zgłodniałam. W miejscu tym można naprawdę smacznie zjeść, a ceny w stosunku do jakości tego, co tam jemy, są naprawdę w porządku. Bardzo miła i szybka obsługa, ponaddto czysto i schludnie. Aż miło je się tam lunch. Oferowane kanapki są bardzo smaczne, nie mam zastrzeżeń co do jakości ich składników.
I kolejny raz zawiodłam się na sieci sklepów Carrefour. Weszłam tam żeby kupić coś na śniadanie oraz wodę. Tak więc moje zakupy nie były duże. Ceny wcale nie są okazyjne, na sklepie panował ogólny bałagan. No i bardzo nie spodobała mi się obsługa przy kasie. Chciałam zapłacić, jednak nie miałam drobnych. A pani kasjerka bardzo nieprzyjemnym tonem powiedziała "Drobniej poproszę". Gdy powiedziałam że nie mam, nawet nie starała się jakoś wyjść z tej sytuacji, tylko po prostu powiedziała "to proszę zapłacić kartą". Jeszcze chyba nigdy nie spotkałam się z tym, żeby sprzedawca rozkazywał klientowi. Niestety w Carrefourze jest to jak widać możliwe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.