Opinie użytkownika (5)

W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym udałem się do banku z powodu konieczności wzięcia kredytu gotówkowego lub hipotecznego potrzebnego na remont domu. Po wejściu zostałem poproszony do biurka, gdzie Pani z obsługi pobrała wszystkie potrzebne informację w celu przedstawienia najkorzystniejszej oferty. Po przeanalizowaniu mojej obecnej sytuacji okazało się, że jednak kredytu nie mogę otrzymać ( niedługo kończy mi się umowa o pracę ). Bardzo mi się spodobało, że obsługa banków ING jest bardzo miła i uprzejma, co wpłynęło na to, że zaraz po podpisaniu nowej umowy o pracę wrócę właśnie do tej placówki. Wysoka kultura osobista pracowników, zaangażowanie oraz chęć pomocy klientowi powodują, że chce się tam wracać, by załatwić potrzebne sprawy. Naprawdę polecam ten bank

Michał_853

02.02.2012
Nie zgadzam się (3)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku w Raciborzu na ul. Sienkiewicza. Cieszymy się, że bardzo wysoko ocenił Pan poziom obsługi klienta i przekazał pozytywną opinię na temat ING Banku. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientami. Pana opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za polecenie i życzymy powodzenia przy podpisywaniu nowej, korzystniejszej umowy o pracę.
Dziś udałem się...
Dziś udałem się do sklepu TESCO w Raciborzu. Na samym początku zwróciłem uwagę na zapełnienie półek y gazetkami oraz czystość w strefie sprzedaży. Półki były zapełnione oraz czyste - nie było kurzu. Po wybraniu potrzebnych mi produktów udałem się do samoobsługowych punktów kasowych. Początkowo nie było kolejki, ale gdy kończyłem płatność przy użyciu bonów CLUBCARD oraz gotówki, kolejka się powiększyła i natychmiast otwarto kasę "standardową". Podczas płatności pojawiła się Pani z obsługi, by pomóc mi przy płatności z użyciem bonów. Bardzo pozytywnie oceniam ten sklep i zapewne w przyszłości również będę nam kupować produkty spożywcze

Michał_853

02.02.2012

Tesco

Placówka

Racibórz, ul. Opawska 84

Nie zgadzam się (0)
Obserwacji dokonałem podczas...
Obserwacji dokonałem podczas cotygodniowego tankowania gazu LPG na stacji w Raciborzu. Po wyjściu z samochodu nacisnąłem przycisk wezwania obsługi. Jednocześnie zauważyłem, że na stacji panuje porządek, nie było widać żadnych śmieci, a woda do mycia szyb obok dystrybutora była czysta. Po kilkudziesięciu sekundach przyszła Pani obsługująca dystrybutor. Była bardzo miła, przywitała się i zapytała mnie, za jaką kwotę ma tankować gaz. Po podaniu kwoty, udałem się do sklepu. Po raz kolejny zwróciłem uwagę na doskonały porządek. Inni klienci byli obsługiwani we wzorowy sposób. Udałem się do kasy. Po podaniu karty płatniczej, Pani obsługująca mnie zapytała, czy zbieram punkty partnerskiego programu premiumclub. W tym momencie dałem swoją kartę. Jednocześnie stwierdziłem, że przy wszystkich produktach promocyjnych wisiały ulotki z ilością punktów premiowych. Dodatkowo, na ladzie była ulotka zbiorcza z promowanymi produktami. Po zapłaceniu za zakupiony gaz, Ekspedientka pożegnała mnie zapraszając do dokonania kolejnych zakupów. Opuszczając stację byłem bardzo zadowolony z poziomu i profesjonalizmu obsługi.

Michał_853

03.05.2011

Circle K

Placówka

Racibórz, Plac Mostowy 1

Nie zgadzam się (2)
Do marketu PSB...
Do marketu PSB Mrówka udałem się w celu zakupu redukcji 0,5"-3/4" potrzebnej do zamontowania przewodu prysznica. Po wejściu do sklepu rozejrzałem się szukając jakiś opisów alejek. Od razu zauważyłem, że w sklepie panuje porządek. Od razu zauważyłem interesujący mnie dział. Po dotarciu do działu ze sanitariami, od razu znalazłem interesującą mnie redukcję. Chociaż na podstawie opisu z opakowania przedmiotu wiedziałem, że to ta redukcja, poprosiłem pracownika sklepu o zmierzenie gwintów. Jednocześnie podałem mu starą redukcję, którą wziąłem ze sobą jako wzór. Bardzo spodobało mi się to, że pracownik postanowił przymierzyć redukcje do końćuwek, a nie opierać się na mierzeniu, które może być niedokładne. Następnie udałem się do kasy, by zapłacić za towar. Pani "na kasie" była bardzo miła, co zachęciło mnie do kolejnych zakupów w tym markecie. Co dla mnie ważne, odchodząc, usłyszałem zaproszenie do ponownego odwiedzenia sklepu

Michał_853

01.05.2011

PSB Mrówka

Placówka

Racibórz, Rudzka 107

Nie zgadzam się (1)
Przy okazji wykonywania...
Przy okazji wykonywania remontu w domu, udałem się do sklepu Castorama w Raciborzu w celu zakupu materiałów oraz narzędzi do gipsowania. Pomimo tego, że był to właściwie koniec dnia roboczego dla tego sklepu, zwróciłem uwagę na pełny wybór wózków, które można sobie wybrać w zależności od kupowanych materiałów. Następnie udałem się do działu z materiałami budowlanymi, gdzie szukałem gipsu szpachlowego. Wszystkie prudukty z tego działu były jasno i czytelnie opisane, więc znalezienie tego produktu nie przysporzyło mi kłopotu. Jako, że zbliżała się pora zamknięcia sklepu, postanowiłem poprosić pracowników o pomoc. W większości stanowiska informacyjne były już puste, ale w sklepie było dużo osób z obsługi i zapytanie kogoś o pomoc nie było trudne. Pracownik bezbłędnie skierował mnie w odpowiednią alejkę i znalazłem interesujące mnie narzędzie. W dalszej kolejności chciałem kupić siatkę do szlifowania wraz z uchwytem. I znowu poprosiłem o pomoc jednego z obsługujących pracowników. W trakcie rozmowy wyszło, że nie pracuje on akurat w dziale z narzędziami, ale w pełni zaangażował się, by mi pomóc. Po zaprowadzeniu mnie do półek z interesującymi mnie narzędziami, poszedł po pracownika tego działu. W międzyczasie wybrałem sobie siatkę (do szlifowania taśmowego - chciałem ją później przycinać) oraz uchwyt. Po chwili "Pan z inego działu" przyprowadził pracownika obsługi działu narzędziowego. Ten po zapoznaniu się z wybranymi przeze mnnie narzędziami, doradził mi znacznie lepszy ( i tańszy) uchwyt oraz komplet siatek szlifierskich dopasowanych do uchwytu. W wyniku tego otrzymałem narzędzia tańsze o około 20zł. Następnie udałem się do kasy. Tam po zapłaceniu kartą płatniczą rachunku, zapytałem się o możliwość wystawienia faktury. Kasjerka udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi na moje pytaie ( choć uważam, że sama powinna mnie o tym poinformować). Wychodząc ze sklepu byłem bardzo zadowolony z jakości świadczonych usług.

Michał_853

05.02.2010

Castorama

Placówka

Racibórz, Rybnicka 97

Nie zgadzam się (10)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi