Opinia użytkownika: Michał_853
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Obserwacji dokonałem podczas cotygodniowego tankowania gazu LPG na stacji w Raciborzu. Po wyjściu z samochodu nacisnąłem przycisk wezwania obsługi. Jednocześnie zauważyłem, że na stacji panuje porządek, nie było widać żadnych śmieci, a woda do mycia szyb obok dystrybutora była czysta. Po kilkudziesięciu sekundach przyszła Pani obsługująca dystrybutor. Była bardzo miła, przywitała się i zapytała mnie, za jaką kwotę ma tankować gaz. Po podaniu kwoty, udałem się do sklepu. Po raz kolejny zwróciłem uwagę na doskonały porządek. Inni klienci byli obsługiwani we wzorowy sposób. Udałem się do kasy. Po podaniu karty płatniczej, Pani obsługująca mnie zapytała, czy zbieram punkty partnerskiego programu premiumclub. W tym momencie dałem swoją kartę. Jednocześnie stwierdziłem, że przy wszystkich produktach promocyjnych wisiały ulotki z ilością punktów premiowych. Dodatkowo, na ladzie była ulotka zbiorcza z promowanymi produktami. Po zapłaceniu za zakupiony gaz, Ekspedientka pożegnała mnie zapraszając do dokonania kolejnych zakupów. Opuszczając stację byłem bardzo zadowolony z poziomu i profesjonalizmu obsługi.