Opinia użytkownika: Michał_853
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Przy okazji wykonywania remontu w domu, udałem się do sklepu Castorama w Raciborzu w celu zakupu materiałów oraz narzędzi do gipsowania. Pomimo tego, że był to właściwie koniec dnia roboczego dla tego sklepu, zwróciłem uwagę na pełny wybór wózków, które można sobie wybrać w zależności od kupowanych materiałów. Następnie udałem się do działu z materiałami budowlanymi, gdzie szukałem gipsu szpachlowego. Wszystkie prudukty z tego działu były jasno i czytelnie opisane, więc znalezienie tego produktu nie przysporzyło mi kłopotu. Jako, że zbliżała się pora zamknięcia sklepu, postanowiłem poprosić pracowników o pomoc. W większości stanowiska informacyjne były już puste, ale w sklepie było dużo osób z obsługi i zapytanie kogoś o pomoc nie było trudne. Pracownik bezbłędnie skierował mnie w odpowiednią alejkę i znalazłem interesujące mnie narzędzie. W dalszej kolejności chciałem kupić siatkę do szlifowania wraz z uchwytem. I znowu poprosiłem o pomoc jednego z obsługujących pracowników. W trakcie rozmowy wyszło, że nie pracuje on akurat w dziale z narzędziami, ale w pełni zaangażował się, by mi pomóc. Po zaprowadzeniu mnie do półek z interesującymi mnie narzędziami, poszedł po pracownika tego działu. W międzyczasie wybrałem sobie siatkę (do szlifowania taśmowego - chciałem ją później przycinać) oraz uchwyt. Po chwili "Pan z inego działu" przyprowadził pracownika obsługi działu narzędziowego. Ten po zapoznaniu się z wybranymi przeze mnnie narzędziami, doradził mi znacznie lepszy ( i tańszy) uchwyt oraz komplet siatek szlifierskich dopasowanych do uchwytu. W wyniku tego otrzymałem narzędzia tańsze o około 20zł. Następnie udałem się do kasy. Tam po zapłaceniu kartą płatniczą rachunku, zapytałem się o możliwość wystawienia faktury. Kasjerka udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi na moje pytaie ( choć uważam, że sama powinna mnie o tym poinformować). Wychodząc ze sklepu byłem bardzo zadowolony z jakości świadczonych usług.