Opinie użytkownika (5)

Super. Połączenie wykonywane...
Super. Połączenie wykonywane z poziomu aplikacji mobilnej identyfikuje mnie jako klienta banku, świetna sprawa! Długi i żmudny proces weryfikacji jest wyeliminowany. Problem z którym się borykałem został rozwiązany "od ręki" a wszystko to w miłej a zarazem profesjonalnej atmosferze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2170

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję Panu za komentarz. Każda tak pozytywna opinia motywuje nas do ciągłego dbania o satysfakcję naszych klientów. Cieszę się, że jest Pan zadowolony z kontaktu z nami, dbamy o miłą i profesjonalną atmosferę. My też lubimy aplikację mobilną :) Proszę o nas pamiętać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Bardzo dobrze. Dobry...
Bardzo dobrze. Dobry i rzeczowy kontakt z infolinią, produkt który został mi przedstawiony spełniał moje oczekiwania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2170

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownik nie...
Dobrze. Pracownik nie dysponował szczegółową wiedzą odnośnie materiału z którego obuwie zostało wykonane. Poza tym zdarzeniem, wszystko na poprawnym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2170

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Z racji...
Super. Z racji wykonywanego zawodu na stacjach Orlen jestem niemal codziennie. Zdarzają się kłopoty organizacyjne, niedomówienia z pracownikami, ale są to przypadki incydentalne które nie wpływają na ocenę ogólną. Na wysoką notę zasługuje oferta Bistro. Produkty są smaczne i w przystępnych cenach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2170

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa od "progu"...
Obsługa od "progu" drzwi obrotowych wita serdecznie i jest skłonna do pomocy. Check-in bez najmniejszych problemów. Wszystko szybko i sprawnie i co ważne, z uśmiechem na ustach. W trakcie pobytu nie dostrzegłem problemów związanych z obsługa. Malutki minus za check-out, były problemy z wydrukiem faktury - zawiodła maszyna.

Michał_2170

07.02.2016

Hilton

Placówka

Warszawa, Grzybowska 63

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi