Hilton

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Obsługa od "progu"...
Obsługa od "progu" drzwi obrotowych wita serdecznie i jest skłonna do pomocy. Check-in bez najmniejszych problemów. Wszystko szybko i sprawnie i co ważne, z uśmiechem na ustach. W trakcie pobytu nie dostrzegłem problemów związanych z obsługa. Malutki minus za check-out, były problemy z wydrukiem faktury - zawiodła maszyna.

Michał_2170

07.02.2016

Placówka

Warszawa, Grzybowska 63

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie. Kelnerzy władający kilkoma językami, doskonale znający menu i dbający o klienta w każdym calu.

Katarzyna_3986

10.07.2013

Placówka

Gdańsk, Targ Rybny 1

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam ten hotel...
Wybrałam ten hotel ze względu na to, że lubię luksus. Hotel Hilton nie mógł mnie w tym względzie zawieść. I nie zawiódł. Nowoczesne, ekskluzywne pokoje i apartamenty w hotelu Hilton oferują przepiękne widoki na Warszawę.Śniadanie pierwsza klasa.Hotel troszkę oddalony od centrum ale i tak warto spędzić tam parę nocek...

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2012

Placówka

Warszawa, Grzybowska 63

Nie zgadzam się (0)

Hilton

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hilton?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa od "progu"...
Obsługa od "progu" drzwi obrotowych wita serdecznie i jest skłonna do pomocy. Check-in bez najmniejszych problemów. Wszystko szybko i sprawnie i co ważne, z uśmiechem na ustach. W trakcie pobytu nie dostrzegłem problemów związanych z obsługa. Malutki minus za check-out, były problemy z wydrukiem faktury - zawiodła maszyna.