Od niedawna salon działa w galerii, poszedłem z przeniesieniem konta. Pan który mnie obsługiwał niezbyt mnie przekonał aby podpisać umowę. Po kilku pytaniach zauważyłem że mi bardziej zależy niż jemu. Fakt, pokazał mi 3 modele telefonów, ale zbyt dużo informacji o możliwościach mi nie podał.
Bardzo często robie zakupy w tym sklepie. I jestem bardzo zadowolony. Nie zdarzyło się aby parking był pełen, wózki zawsze są pod ręką. W sklepie asortyment jest ogromny. Zawsze wszystko poukładane. Osobiście nigdy nie kupowałem mięsa czy serów ale pozostałe rzeczy zawsze były smaczne. Alejki są nie pozastawiane towarem a podłoga jest zawsze czysta. Czasem jedynie zdarzają się dłuższe kolejki przy kasie.
Jesteśmy wdzięczni, że zadał Pan sobie trud, by dokonać oceny naszego marketu w Lęborku. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
będąc w Rumii...
będąc w Rumii postanowiłem odwiedzić sklep sportowy decathlon. Musze przyznać że byłem pod wrażeniem. Duży parking, duży sklep. Wchodząc do środka poraziła mnie ilość produktów. Mega !. Wszystkie rzeczy były oznakowane i posegregowane. przy każdej rzeczy były dodatkowe opisy towarów. Osobiście zdecydowałem się kupić kurtkę (wiatrówkę) na rower. Akurat była tam osoba która układała rzeczy na wieszaki, natomiast na moje pytanie czy towar przeze mnie wybrany jest jedyna w sklepie z tego rodzaju, nie potrafiła mi odpowiedzieć. Hmm słabe to było. Ale pomyślałem że od czego jest metka :) To był jedyny minus, natomiast cała reszta (asortyment, cena, wizerunek ) był rewelacyjny!. Jak najbardziej polecam ten sklep
W T-mobile w sierakowicach byłem p raz pierwszy. Potrzebowałem dowiedzieć się o ofertę przeniesienia konta. Mimo iż sam punkt był w nieciekawym miejscu, to sam wygląd placówki był super. Czysto i przytulnie. Doradca pełem profesjonalizm. Przedstawiona oferta była wpasowana w moje potrzeby. Możliwość obejrzenia na żywo telefonu. Doradca był bardzo miły i sympatyczny. Jak najbardziej polecam ten punkt!.
Postanowiłem ubezpieczyć siebie w PZU. Miałem dobre wcześniejsze zdanie o w/w firmie więc postanowiłem jeszcze raz zawierzyć tej firmie. Placówka znajduje sie w centrum miasta. ŁAdnie oznakowana, w środku ładnie czysto. Miałem doświadczenia z ubezpieczeniem auta i dobrze już znałem Pana który zajmował sie ubezpieczeniami komunikacyjnymi. Od razu podszedłem przywitałem się, zasmuciło mnie że niestety od tych spraw są koleżanki lub kierownik. Pani obsługiwały, więc podszedłem do kierownika, już na pierwszy rzut oka widziałem że sie nie dogadamy. Bardzo antypatyczna osoba. Nawet nie odpowiedzial mi "Dzień Dobry" usiadłem i przedstawiłem sprawe z jaka przyszedłem. Coś nie coś wiedział ale kilka razy wstawał i szedł do koleżanek po informacjie czy tak można czy nie można. Po chwili podziękowałem i oznajmiłem że poczekam na którąś z Pań. Pani była sympatyczna ale dobre szkolenie z zasad obsługi klienta napewno by nie zaszkodził. Również pozioom wiedzy był nie największy. Sposób mówienia i ciągłego zastanawiania sie był nieprofesjonalny. Po otrzymaniu wszystkich dokumentów. podziękowałem a umowe podpisałem poprzez infolinię z inną firmą
Nieukrywam że nie odwiedzałem tego sklepu od dłuższego czasu. Jakoś wydawało mi się że jest to sklep drogi i marna obsługa. Ale po wczorajszej wizycie zmieniłem zdanie o 180st. Naprawde fajny sklep. Towar był bardzo ładnie poukładany, alejki szerokie i nie pozastawiane. Jak podszedłem do czytniki i dłuższą chwile się z nim męczyłem podeszła Pani z obsługi tłumacząc że trzeba bliżej podsunąć towar, i nawet wskazała miejsce gdzie znajduje sie drugi czytnik. W całym sklepie nie zauważyłem żadnych śmieci. Ceny były konkurencyjne, przyciągneły moją uwagę ceny "promocyjne" na wybrane produkty. Udałem sie do kas. I znowu byłem pod wrażeniem obsługi kasjerki. Bardzo miła i szybka obsługa. W dużym podsumowaniu , polecam!!
zakładanie konta. Po mimo złego zdania o poprzednim banku zdecydowałem się na zmiany konta. poszedłem do Banku BGŻ przy ul. Gdańskiej. od samego wejścia zauważyłem porządek na półkach, podłoga mimo złej pogody czysta, ładne kolory. a tu następne zdziwienie, nawet nie zdążyłem usiąść na krzesłach przygotowanych dla klientów już Pani skinęła głową, wstała podeszła do mnie, przedstawiła się i wskazała miejsce gdzie mogę usiąść. Zaczęliśmy rozmowę, wypytywała mnie o najmniejsze szczegóły "po co, na co, gdzie, kiedy??" pytań było dużo ale wszystkie sensowne. wszystko zapisywała. Co najważniejsze byłem pewien że mnie słucha, wie czego chce. na koniec zaproponowała mi 3 rodzaje konta. Od bezpłatnego do najdroższego. szczegółowo opisała różnice między nimi. poczekała na moją decyzje, podpisaliśmy umowę. dostałem wizytówki, teczkę długopis z logiem banku, podziękowała za wizytę. ja również podziękowałem i wyszedłem . Byłem w szoku, mając takie doświadczenia i czytając fora jak to klienci banku są traktowani. Bardzo polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.