Hipermarket Agora w Bytomiu oceniam raczej negatywnie, z kilku powodów. Mianowicie, płatny parking po dwóch godzinach uważam za absurd, który bardzo zniechęca do zakupów. Kolejną sprawą, nie do końca przemyślaną, są ciągle blokujące się drzwi wejściowe. Można odnieść wrażenie, że managment w ogóle nie bierze pod uwagę dyskomfortu klienta, ponieważ od otwarcia marketu zdarza się to notorycznie. Oprócz tego oferta cenowa jest raczej mało konkurencyjna w porównaniu z galeriami w innych miastach, np. Silesii.
Personel jest bardzo chętny do pomocy i nie widać zniechęcenia czy negatywnych zachowań. Oferta asortymentowa jest dość atrakcyjna cenowo. Poza tym kasjerki są bardzo miłe i pomocne. Jako plus oceniam to, że nie zdarzało mi się znaleźć przeterminowanych produktów, co niestety jest na porządku dziennym w innych marketach. Na minus, moim zdaniem, zasługuje brak koszyków, które mogą być niesione w ręce, do wyboru jest tylko wielki wózek lub koszyk na kółkach, który jest bardzo niepraktyczny.Ogólna opinia jest jak najbardziej pozytywna.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie. Dziękujemy za ważne dla nas informacje.
Informujemy, że wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz dyrekcji regionalnej.
Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy,
Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.