Opinie użytkownika (24)

Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mdudko

12.12.2016

mFinanse

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mdudko

12.12.2016

Marcpol

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Mdudko

12.12.2016

ENEL-MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Mdudko

12.12.2016

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Mdudko

12.12.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

09.12.2016

Endo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mdudko

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

09.12.2016

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

09.12.2016

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

09.12.2016

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

08.12.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

08.12.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mdudko

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Mdudko

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mdudko

08.12.2016

PROVIDENT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Treść obserwacji usunięta...
Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mdudko

21.11.2008

Sferis

Placówka

Warszawa, Górczewska 212/226

Nie zgadzam się (22)
Treść obserwacji usunięta...
Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mdudko

21.11.2008

Promod

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (21)
W dniu 14...
W dniu 14 października odwiedziłam salon Time-Trend umieszczony w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Przed wejściem do salonu był czysto, witryny szklane były czyste, produkty w nich wyeksponowane były estetycznie i zachęcająco zaprezentowane. W salonie nie było klientów, zauważyłam 1 pracownika salonu oraz 1 osobę w punkcie serwisowo-usługowym umieszczonym w głębi salonu. W salonie było bardzo czysto. Na szybach nie było nawet odcisków palców. Stanęłam przy jednej z gablot z zegarkami. Pracownik salonu podszedł do mnie i miło powitał mnie słowami Dzień dobry, czy mogę Pani w czymś doradzić. Zgodnie z instrukcją powiedziałam, że szukam jakiegoś prezentu dla męża. Pracownik (imię na identyfikatorze Paweł) zapytał czy szukam zegarka sportowego czy eleganckiego. Odpowiedziałam, że potrzebuję zegarka, który mógłby mój mąż nosić do wyjściowego garnituru. Pracownik zaproponował mi zegarki firmy Festina. Gdy zapytałam dlaczego akurat tę firmę poleca, powiedział, że to nie za drogie a dobre zegarki. Nie zareklamował w żaden dodatkowy sposób tych produktów. Zapytałam, czy może mi jeszcze coś innego zaproponować . Pracownik odpowiedział, że może w takim razie zegarki marki Atlantic. Tym razem dodał , że to markowe produkty. Wyraziłam swoją obawę, że większość zegarków ma za krótki pasek, ponieważ mój mąż ma szeroki nadgarstek. Pracownik odpowiedział, że do niektórych modeli można domówić dłuższy pasek, czas oczekiwania to ok. 10 dni. Dodał również, że produkty firmy Atlantic mają długie paski. Najlepiej byłoby , żeby zmierzyła centymetrem szerokość paska zegarka, w którym mąż chodzi i wróciła do sklepu w tą informacją a wtedy pomoże mi znaleźć odpowiedni zegarek. Poinformował mnie, że oczywiście zakupiony dziś zegarek mogłabym wymienić na inny, ale szkoda mojego czasu. Podziękowałam mu za pomoc i poradę. Na zakończenie dodałam, że poszukuję czegoś dla siebie ale czegoś ozdobnego. Pracownik zaproponował mi zegarki firmy Morgan, bardzo ozdobne z kryształami, albo metalowymi błyszczącym elementami. Powiedziałam , mu że nie lubię tej marki czy może mi coś innego polecić. Pracownik poprosił mnie do gabloty z zegarkami firmy Guess. Polecił mi szczególnie kolorowe zegarki z nowej linii, łączącej plastik z metalem. Powiedziałam , że rzeczywiście są to bardzo ciekawe modele. Niestety nie otworzył gabloty i podał mi do ręki żadnego z zegarków. Nie mogę kupić zegarka nie przymierzając go.

Mdudko

21.11.2008

Time Trend

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi