Przy okazji każdej wizyty w aptece otrzymuję przede wszystkim cenne dodatkowe informacje na temat działania produktów czy tańszych zamienników, zupełnie o to nie pytając. Poziom wiedzy i sympatycznej obsługi, w mojej opinii, na wysokim poziomie.
Spory ruch w kinie jak na wtorkowy wieczór, leniwie ciągnące się długie kolejki do kas biletowych. Ze względu na taki stan rzeczy zapytałam grzecznie pana kasjera czy zaproszenia pozostawione przez organizatora wydarzenia można odebrać w każdej z kas. Ku mojemu zaskoczeniu, w odpowiedzi pan kasjer podniesionym głosem zapytał, czy nie widzę, że jest kolejka i mam się udać na jej koniec. Całe szczęście obsługa kas po przeciwnej stronie wykazywała się większą kulturą osobistą.
Zdecydowanie jedno z miejsc z wyjątkowo wykwalifikowaną obsługą. Poszukiwane były buty sportowe - pan, zadając kilka pytań, wybrał kilka modeli, które mają się najlepiej sprawdzać w określonych okolicznościach. Rzeczowo i bardzo dokładnie wymienił wady i zalety każdej pary obuwia, podając informacje, w jakich warunkach będą miały najlepsze zastosowanie wraz z rodzajem materiałów użytych do ich wykonania.
Uwagę zwraca, nowa kolorowa kolekcja. Obsługa pomocna - grzecznie odpowiada na zadane pytania, choć nie wykazuje inicjatywy. Przykładem może być prośba o wyszukanie rozmiaru wybranego modelu butów. Po podejściu do kasy -obsługa zajęta była wewnętrznymi tematami, nie zwracając większej atencji na dwie osoby przed ladą, po chwili oczekiwania zdecydowaliśmy się przerwać rozmowę.
Być może to kwestia weekendowych odwiedzin ale trafił się niedobór asortymentu, natarczywa obsługa, która nie odstępuje na krok plus wąskie przejścia pomiędzy półkami - powodują całkiem średnie wrażenie z wizyty.
Bardzo miłe zaskoczenie, pomimo sklepu pełnego klientów obsługa zauważa każdego nowego gościa. Chętnie pomaga w zakupach - profesjonalna obsługa! Sklep dobrze zaopatrzony, atrakcyjne promocje.
Nowy butik w galerii handlowej powinien być wizytówką marki. Niestety, w tym przypadku jakość obsługi nie przystaje do oferowanego asortymentu. Obsługa wydaje się być wręcz wystraszona, słabo orientuje się w ofercie. Każde pytanie głośno konsultowane ze współpracownikami.Sam butik wygląda czysto i elegancko.
Po miejscu z szerokim wachlarzem asortymentu oraz sporej liczbie krzątających się pracowników, można się spodziewać wysokiej jakości serwisu. Niestety w tym miejscu, nic bardziej mylnego. Wchodząc do sklepu można odnieść wrażenie, że obsługa unika kontaktu z klientem, natomiast nie stroni od ożywionych rozmów w gronie współpracowników. Obsługa nie zna zastosowania czy charakterystyki oferowanych produktów, co więcej, zupełnie tego nie kryje. Przykładem niech będzie prośba odnośnie wyjaśnienia różnicy pomiędzy artykułami (antena TV wewnętrzna) - padła odpowiedź: "nie wiem, należy wypróbować obie anteny".
Spory wybór dostępnego asortymentu sklepu o niewielkiej powierzchni jest elegancko rozdysponowany na wieszakach. Tematycznie oznaczone artykuły łatwo odnaleźć się w gąszczu propozycji. Obsługa sklepu kilkakrotnie proponowała swoją pomoc, wręcz delikatnie się narzucając.. Dało się zauważyć, że zna towar. Sporym minusem były głośne, nieskrępowane odwiedzającymi rozmowy z drugą osobą, znajdującą się na zapleczu. Sprzedawca nie potrafiła również dokładnie wytłumaczyć na czym polega program karty rabatowej.
Wchodząc do nowego sklepu klient pozostaje niezauważony. Można przejść cały sklep a trzeba przyznać, że jest trochę metrów, nawet przy wyjściu obsługa nie zauważa odwiedzających. Natomiast w tle dało się słyszeć dywagacje personelu na temat kolegi z pracy.
Sklep jest dobrze zlokalizowany, przestronny, dosyć dobrze wyposażony ale...
Miłe zaskoczenie powoduje fakt, iż każda półka ugina się od starannie wystawionego artykułu. Tematyczne ułożenie pozwala bez problemu odnaleźć szukany kosmetyk pomiędzy dosyć wąskimi półkami. Schludny wygląd personelu to kolejny plus lokalu. Natomiast jakość obsługi może stanowić wzór dla niejednej renomowanej sieci drogerii. Mimo klientów przed kasą, uprzejma osoba szybciutko jest w stanie wyjaśnić wątpliwości związane z zasadami promocji, jednocześnie dyskretnie nacisnąć dzwonek, który przywołuje osobę na drugą kasę = wszyscy zadowoleni.
Wbrew renomie oraz zakrojonej na sporą skalę reklamie miejsca, sposób w jaki obsługa radzi sobie z przeglądaną przez skuszonych zniżkami klientów jest co najmniej niedostateczny. Personel, w ciągłym biegu - zagubiony klient ma marne szanse, by zadać pytanie - ewentualna odpowiedz oczywiście w locie. Co więcej, na stanowisku obsługi klienta możemy się spotkać z osobą, która lekceważąc obsługującego klienta jednocześnie wyjaśnia inną sprawę rozmawiając przez telefon. Asortyment, fakt, szeroki, jednak szczególnie w takim miejscu życzylibyśmy sobie adekwatnej atmosfery oraz wyższej jakości obsługi.
Zdecydowana poprawa jakości obsługi. Sympatyczne, uśmiechnięte ekspedientki chętnie i rzeczowo doradzają w wyborze produktu klientowi. Ekspozycja oraz wachlarz wyboru asortymentu zdecydowanie jest w stanie zaspokoić nawet najbardziej wymagających konsumentów. Co więcej, sposób ekspozycji jak również utrzymana tonacja barw sprawia, iż zakupy w tym miejscu należą do przyjemności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.