Obsługa bardzo miła, lecz informacje jakie otrzymałam na temat pobieranej pożyczki okazały się mylne. Pożyczka miała być bez zaświadczeń (przedstawiłam zaświadczenie od pracodawcy). Podpisałam umowę, następnie miała być akceptacja kredytu. Po kilku godzinach od mało rzeczowej konsultantki podczas rozmowy telefonicznej otrzymałam wiadomość, że muszę przedstawić zaświadczenie z ostatnich 6-ciu miesięcy z Zus-u o niezaleganiu składek. Na większość moich pytań konsultantka nie potrafiła odpowiedzieć, na moje pytania odpowiadała: nie wiem. Jeżeli chodzi o założenie konta w banku to oceniam na 5.
Personel nie potrafił stwierdzić czy w asortymencie hipermarketu jest wymieniony przeze mnie towar. Zbywanie klienta. Brak zorientowania na usytuowanie produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.