Opinie użytkownika (51)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marzena_558

10.09.2018

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Marzena_558

10.09.2018

Oriflame

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marzena_558

10.09.2018

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Marzena_558

10.09.2018

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Marzena_558

10.09.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Marzena_558

07.09.2018

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Marzena_558

07.09.2018

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Marzena_558

07.09.2018

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
24.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marzena_558

07.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marzena_558

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Moje...
Bardzo dobrze. Moje wrażenia z obsługi w ING są na wysokim poziomie. Personel kompetentny i zawsze uśmiechnięty. Jedynie co mi się nie podoba to oferta Banku dla klienta i spore opłaty od wszystkiego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Marzena_558

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W palcówkach BZ WBK zawsze jest sporo klientów, a mało osób obsługujących. Długie kolejki zniechęcają. Personel zbyt nachalny w sprzedawaniu dodatkowych usług. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa w...
Rewelacyjnie. Obsługa w Open Finance jest na jak najwyższym poziomie. Personel kompetentny, zawsze gotowy odpowiedzieć na pytania. Pełen profesjonalizm. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Firma Smyk...
Dobrze. Firma Smyk zawsze kojarzyła mnie się z wysoką jakością obsługi. Niestety nie do końca tak jest. Jako klient pozostawiona byłam sama sobie, choć gorączkowo szukałam dwóch prezentów, nikt się mną nie zainteresował. Po znalezieniu w końcu odpowiednich rzeczy, przy kasie czekałam około 10 minut będąc pierwsza aż ktoś do mnie podejdzie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ile razy...
Rewelacyjnie. Ile razy idę do firmy Deichmann tyle razy jestem pod dużym wrażeniem, jeżeli chodzi o jakość obsługi i kompetencje pracowników. Zawsze witają klienta, po kilku chwilach podchodzą i pytają, czego się poszukuje. Doradzają i czasami zaskakują trafnym wyborem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jakość obsługi...
Super. Jakość obsługi w restauracjach McDonalds jest bardzo zróżnicowana. W jednych wszyscy się uwijają i do tego są uśmiechnięci w innych natomiast pracują w kryzysie. Wydają zimne jedzenie, które nie nadaje się do spożycia i sporo kosztuje. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jakość obsługi...
Super. Jakość obsługi na stacjach Circle K oceniam wysoko. Pracownicy starają się zapewnić klientom najwyższy standard obsługi, ale nie zawsze, to im wychodzi, bo np. nie działa sprawnie system. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy na stacjach Orlen często dają się poznać od strony "co ja tutaj robię". Rzadko proponują kawę, czy ciastko i sa mało uśmiechnięci. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy stacji...
Rewelacyjnie. Pracownicy stacji Lukoil, to ludzie, którzy do pracy podchodzą z pasją. Mili, zawsze zaproponują coś dodatkowego i pytają jak minął dzień,bądź rano życzą pięknego dnia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Personel pracujący...
Rewelacyjnie. Personel pracujący na stacjach Bliska, to ludzie kompetentni, widać lubiący swoją pracę i zawsze chętni do pomocy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

18.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi