Opinie użytkownika (4)

Jestem osobą, która...
Jestem osobą, która dość często kontaktuje z firmami ubezpieczeniowymi. Jedną z takich firm jest Towarzystwo Ubezpieczeń AXA S.A. Mój kontakt z w/w firmą przede wszystkim opera się na gruncie telefonicznym. Kontakt z Towarzystwem jest na zasadzie infolinii, która ma za zadanie przekazać wszystkie informacje dotyczące obsługi danej szkody. Towarzystwo cały czas dąży do tego aby jakość obsługi była jak największa, a pracownicy jak najlepiej zorientowani w danej sytuacji. Niestety, odzwierciedlenie to, nie pokrywa się ze stanem faktycznym. Dzwoniąc na infolinię operatorka mnie obsługująca do końca nie była zorientowana w tym co mówi. Tak naprawdę to ona zadawała mi pytania dotyczące procedur panujących w ich firmie. Nie wiem z czego to wynikało... Na początku myślałam, że jest to pracownik młody, dlatego w pewien sposób starałam się być wyrozumiała. Jednak po kilkunastu minutach zadawania najprostszych pytań dotyczących rzeczy oczywistych z tejże branży uświadomiłam sobie, że po drugiej stronie telefonu mam osobę niekompetentną, która straciła tylko mój czas i pieniądze. Operatorka mnie obsługująca nie była wstanie odpowiedzieć na żadne z moich pytań, a jeżeli jakieś odpowiedzi padły były to informacje kompletnie nie związane z tematem mojego pytania.

Marzena_109

19.05.2010

AXA

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu firmowego PLUS z zamierem kupna nowego telefonu. Jestem osobą mało znającą sie na tego rodzaju sprzęcie dlatego postanowiłam skorzystac z usług osoby kompetentnej - i nie zawiodłam się. Pracownik salony był miły i uprzejmiy. Wysłuchał mnie czego oczekuje od telefonu i wybrał mi kilka modeli, które mogłyby spełmnic moje wymagania. Spokojnie i rzeczowo wytłumaczył mi wszystkie niuanse związane z zakupem oraz naprowadził mnie na odpowiednią ofertę.

Marzena_109

31.10.2009

PLUS

Placówka

Legnica, NMP 9

Nie zgadzam się (24)
Tak naprawde wybrałam...
Tak naprawde wybrałam ostatnią datę kiedy miałam doczynienia ze sklepem firmy AVANS. Patrząc na to z perspektywy czasu spór mój z firmą wymienioną powyżej trwał znacznie dłużej. Nigdy nie sądziłam, że firma, która reklamuje sie dośc dobrze i stara się pretendowac do firm dbających o klienta może tak o niego nie dbac. Paradoks... a jednak. W każdym punkcie poczynając od sprzedawcy detalicznego, po serwis i główną siedzibę firmy miałam niemiłe doświadczenie. Zaczynając od najniższego szczebla, kończąc na tym najwyższym wszędzie byłam traktowana jak intruz. Szczególnie widoczne to było w składaniu reklamacji, gdzie firma nie kwapiła sie pomóc mi w usterce mojego sprzętu tylko za wszelką cenę starała mi się udowdnic , że zepsuty sprzęt jest to jedynie mój wymysł. Po długiej walce o moje pieniądze i wielkiej niemocy, komputer naprawiłam sama i o dziwo...! okazało się że przez cały czas miałam rację, ale tego juz nie udowodnie zerwałam plomby - straciłam reklamacje - z której i tak nie mogłam skorzystac. Po całej sprawie pozostał mi głęboki niesmak, niechęc oraz przekonanie, że firma Avans nie jest firma dbającą o jakośc obsługi klienta.

Marzena_109

06.10.2009

Avans.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)
Nigdy nie sądziałm...
Nigdy nie sądziałm że kontakt telefoniczny na jakiejkolwiek infolinii może byc profesjonalny i zgodny z jego przeznaczeniem, na szczęście miło się rozczarowałam. Dzwoniąc na infolinie Towarzystwa Ubezpieczeniowego PZU we Wrocławiu po pierwszym słowie operatorki wiedziałam że rozmowa przejdzie pomyślnie i satysakcjonująco dla mnie. Informację Pani likwidator były rzetelne, zwięzłe i zgodne z tym o co pytałam. Każde słowa, każda myśl była przemyślana i logicznie wytłumaczona ze spokojem, skupieniem oraz pełnym zaangażowaniem. W momencie nie wiedzy pani likwidator "nie owijała w bawełne" tylko grzecznie wytumaczyła mi, że w tej sprawie musi skontaktow się z przełożonymi, gdyż nie chce w prowdzic mnie w błąd. Po godzinie otrzymałam telefon zwrotny oraz pełne wytłumaczenie pytania, które w pierwszym momenie było nie jasne dla osoby obsługujacej mnie.

Marzena_109

26.09.2009

PZU

Placówka

Wrocław, Aleja Karkonoska 45

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi