Opinia użytkownika: Marzena_109
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Tak naprawde wybrałam ostatnią datę kiedy miałam doczynienia ze sklepem firmy AVANS. Patrząc na to z perspektywy czasu spór mój z firmą wymienioną powyżej trwał znacznie dłużej. Nigdy nie sądziłam, że firma, która reklamuje sie dośc dobrze i stara się pretendowac do firm dbających o klienta może tak o niego nie dbac. Paradoks... a jednak. W każdym punkcie poczynając od sprzedawcy detalicznego, po serwis i główną siedzibę firmy miałam niemiłe doświadczenie. Zaczynając od najniższego szczebla, kończąc na tym najwyższym wszędzie byłam traktowana jak intruz. Szczególnie widoczne to było w składaniu reklamacji, gdzie firma nie kwapiła sie pomóc mi w usterce mojego sprzętu tylko za wszelką cenę starała mi się udowdnic , że zepsuty sprzęt jest to jedynie mój wymysł. Po długiej walce o moje pieniądze i wielkiej niemocy, komputer naprawiłam sama i o dziwo...! okazało się że przez cały czas miałam rację, ale tego juz nie udowodnie zerwałam plomby - straciłam reklamacje - z której i tak nie mogłam skorzystac. Po całej sprawie pozostał mi głęboki niesmak, niechęc oraz przekonanie, że firma Avans nie jest firma dbającą o jakośc obsługi klienta.