Opinia użytkownika: Marzena_109
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Jestem osobą, która dość często kontaktuje z firmami ubezpieczeniowymi. Jedną z takich firm jest Towarzystwo Ubezpieczeń AXA S.A. Mój kontakt z w/w firmą przede wszystkim opera się na gruncie telefonicznym. Kontakt z Towarzystwem jest na zasadzie infolinii, która ma za zadanie przekazać wszystkie informacje dotyczące obsługi danej szkody. Towarzystwo cały czas dąży do tego aby jakość obsługi była jak największa, a pracownicy jak najlepiej zorientowani w danej sytuacji. Niestety, odzwierciedlenie to, nie pokrywa się ze stanem faktycznym. Dzwoniąc na infolinię operatorka mnie obsługująca do końca nie była zorientowana w tym co mówi. Tak naprawdę to ona zadawała mi pytania dotyczące procedur panujących w ich firmie. Nie wiem z czego to wynikało... Na początku myślałam, że jest to pracownik młody, dlatego w pewien sposób starałam się być wyrozumiała. Jednak po kilkunastu minutach zadawania najprostszych pytań dotyczących rzeczy oczywistych z tejże branży uświadomiłam sobie, że po drugiej stronie telefonu mam osobę niekompetentną, która straciła tylko mój czas i pieniądze. Operatorka mnie obsługująca nie była wstanie odpowiedzieć na żadne z moich pytań, a jeżeli jakieś odpowiedzi padły były to informacje kompletnie nie związane z tematem mojego pytania.