Korzystałam z usług powyższej firmy kurierskiej zamawiając szafę pokojową, która zapakowana była w dwie paczki o łącznej wadze ok. 90 kg. W weekend poprzedzający 5 marca dostałam informację, że przesyłka zostania nadana w poniedziałek lub wtorek. 5 marca około godziny 12 otrzymałam telefon, że przesyłka doręczona zostanie za 10 minut i zostałam poproszona o zejście po nią na dół. Poinformowałam kuriera, że jestem sama w domu i nie poradzę sobie z tą przesyłką, lecz on odpowiedział, że to nie jego problem. Później korzystając z usług tej firmy kurierskiej i zamawiając lżejsze przesyłki dostarczane były do drzwi, w sprawie szafy nie poinformowano mnie wcześniej, że przesyłka nie zostanie wniesiona pod drzwi mojego mieszkania. Jestem niezadowolona z zachowania kuriera oraz braku informacji, bądź umówienia odbioru paczki w wypadku gdy kurier decyduje się na nie doręczenie jej do moich drzwi.
Sklep jako sieć a właściwie jego reklama i oferta oraz ilość placówek jest bardzo zadowalająca. Jeżeli chodzi o placówkę w C.H. Pogoria jest to najmniej lubiany przeze mnie sklep tej marki w okolicy. Jest dosyć mały powierzchniowo, przez co pudełka z butami poustawiane są blisko siebie co daje bardzo mało miejsca do wykonywania manewrów pomiędzy półkami, nie wspominając już o przejściu obok kogoś z wózkiem lub dużą torebką. W weekendy częste są również bardzo długie kolejki, które tym bardziej zabierają przestrzeń sklepu i niestety znudzone i nieobecne ekspedientki.
Jeden z moich ulubionych sklepów, duży plus za asortyment i dostępność małych rozmiarów szczególnie spodni, o które trudno w sklepach innych marek. Jeszcze większy plus za obsługę, która również jest wyjątkowa. Nie jest nachalna i uporczywa, nie podchodzi z pytaniami "Czy mogę w czymś pomóc?" co obecne jest w każdym możliwym sklepie. Obsługa jest bardzo sympatyczna i łatwo dostępna, lecz nie nadgorliwa.
Jako stały klient wyżej wymienionej stacji muszę napisać pozytywną obserwację. Jako na jedynej stacji "Orlen" w okolicy za każdym razem do każdego klienta podchodzi osoba z obsługi aby zatankować samochód, przez to tankowanie staje się na prawdę szybkie a na stacji nie tworzą się kolejki. Obsługa stacji jest sympatyczna i kulturalna
Wnętrze bardzo ładne i estetyczny - na środku okrągły bar z pływającymi łódeczkami. Czas realizacji zamówienia szybki, produkty świeże, smaczne. Maki zrobione bardzo profesjonalnie, nie rozchodziło się. Bardzo miła i uprzejma obsługa. Plus za możliwość płacenia kartą. Dyskretne pudełka na pieniądze.
Jestem abonentem firmy N od przeszło trzech lat. Dodatkowe pakiety można włączać przez internet, dekoder, infolinie, lecz wyłączać je jedynie za pośrednictwem infolinii. Niejednokrotnie zdarzało mi się, że kontaktując się z infolinią musiałam długo czekać, więc jednocześnie dużo płacić a często i tak musiałam dzwonić podobnie. Ostatnio chcąc wyłączyć dodatkowy pakiet filmy dzwoniłam na infolinię telewizji N czekając na konsultanta po czym połączenie i tak zostało zerwane. Koszt połączenia jaki mi przyszło zapłacić to ponad 20 zł.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.