Omijajcie szerokim łukiem! Dwa zamówienia, dwa miesiące realizacji, dostarczone w ogóle lub poprawnie 2 produkty na 6. Tak naprawdę z każdym etapem realizacji zamówienia był problem.
- niedziałający kod rabatowy
- prośba o możliwość odbioru części produktów, które były już dostępne, biuro obsługi klienta informuje, że jest taka opcja. Po przyjeździe do sklepu pracownik odmawia częściowego wydania zamówienia,
- kiedy zamówienie zostaje w pełni skompletowane, po odbiorze okazuj się, że zamiast 5 paczek beżowych płytek są 3 paczki beżowych i 2 paczki zielonych. Pracownik każe złożyć reklamacje i czekać. Po rozpatrzeniu reklamacji stwierdzają, że nic nie mogą zrobić trzeba czekać kolejne 5 tygodni wyprodukowanie płytek przez producenta. Nie zaproponowano nawet żadnej rekompensaty,
- wszystkie produkty w drugim zamówieniu miały być dostępne w ciągu maks 7 dni, po 1,5 miesiąca zamówienie nie zostało zrealizowane. Zero kontaktu ze strony sklepu.
Reasumując Komfort to najgorszy sklep z jakim miałam do czynienia. Jeśli chodzi o komunikację z klientem, pr i marketing to jest to jedna wielka masakra. Rozumiem, że opóźnienia i pomyłki mogą się zdarzyć, ale osoby odpowiedzialne za te obszary powinny wiedzieć jak w takich sytuacjach należy reagować.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.