Szukając prezentu dla taty jak zwykle się nie zawiodłam na obsłudze w perfumerii Sephora. Wystarczy wejść do sklepu i od razy ktoś podchodzi i pyta w czym pomóc. Wiedzą co komu doradzić. W sklepie jest czysto i wszystko na swoim miejscu.
W kinie zawsze czysto, wygodne siedzenia, bardzo sympatyczna obsługa przy kasach jak również przy przekąskach. Zawsze doradzają co się najlepiej opłaca wziąć. Każdy uśmiechnięty, zawsze usłyszy się dzień dobry, miłego seansu itd.
W pizzeriach Pizzy Hut największym problemem jest jakość obsługi. Biorąc dolewkę trzeba się prosić żeby ktoś w ogóle podszedł i dolał colę czy jakiś inny napój. Bardzo długo czeka się na kelnera. Dziwne miny podczas płacenia kartą a nie gotówką. Zdarzyło się również, że w pizzy trafił mi się włos! Po zwróceniu uwagi kelnerowi dał mi jasno do zrozumienia, że nowej pizzy nie dostanę, więc albo jem tą albo żadną. Tragiczna obsługa! Stoliki brudne i wycierają je jak już proszą do stolika i cale paprochy lecą na nogi.... Jedzenie bardzo dobre!
Rzadko bywam w Ikei, ale zdecydowanie jestem zadowolona z obsługi, kasjerzy bardzo szybko starają się obsługiwać klientów i to z uśmiechem. Po sklepie chodzą również pracownicy, więc w razie pytań czy pomocy zawsze można kogoś poprosić. W sklepach panuje porządek.
Z racji tego, że pracuję w Centrum Handlowym King Cross często odwiedzam różne sklepy niestety najgorsza obsługa jest w sklepie odzieżowym Mohito. Panie, które tam pracują ewidentnie są albo znudzone swoją pracą albo myślą, że są najważniejsze. Nigdy nie pcham się do kasy tylko stoję z boku i czekam aż któraś z Pań poprosi mnie do kasy bo tego wymaga kultura. W szczególności jak np. Panie coś robią i są chwilowo zajęte czekam na swoją kolej. Najczęściej z wyrazem kwaśnej miny łaskawie proszą do kasy i od niechcenia zaczynają obsługę. Ani dzień dobry ani proszę ani nic. Nigdy nie spotkałam się z tak złą obsługa w sklepie odzieżowym gdzie najczęściej podchodzi się do klientów i pyta czy w czymś pomóc itd. Tutaj absolutnie tego nie było, mało tego gdy w przymierzalni poprosiłam o większy rozmiar to jednym słowem nie doczekałam się. Koniecznie wymagane jest tam sprawdzenie obsługi jakości.
Starałam się o kredyt na konsole w punkcie ratalnym Sygma Banku. Pani, która mnie obsługiwał zaprosił mnie kulturalnie do stanowiska powiedziała dzień dobry i zapytała czym jestem zainteresowana. Wytłumaczyła całą ofertę i podeszła do wszystkiego bardzo profesjonalnie. Jeżeli o coś dopytywałam tłumaczyła bez żadnych problemów. Sama pracuję w podobnym miejscu, więc bardzo zwracałam uwagę na całą obsługę od początku do samego końca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.