King Cross

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Z racji tego,...
Z racji tego, że pracuję w Centrum Handlowym King Cross często odwiedzam różne sklepy niestety najgorsza obsługa jest w sklepie odzieżowym Mohito. Panie, które tam pracują ewidentnie są albo znudzone swoją pracą albo myślą, że są najważniejsze. Nigdy nie pcham się do kasy tylko stoję z boku i czekam aż któraś z Pań poprosi mnie do kasy bo tego wymaga kultura. W szczególności jak np. Panie coś robią i są chwilowo zajęte czekam na swoją kolej. Najczęściej z wyrazem kwaśnej miny łaskawie proszą do kasy i od niechcenia zaczynają obsługę. Ani dzień dobry ani proszę ani nic. Nigdy nie spotkałam się z tak złą obsługa w sklepie odzieżowym gdzie najczęściej podchodzi się do klientów i pyta czy w czymś pomóc itd. Tutaj absolutnie tego nie było, mało tego gdy w przymierzalni poprosiłam o większy rozmiar to jednym słowem nie doczekałam się. Koniecznie wymagane jest tam sprawdzenie obsługi jakości.

Marta_2442

02.04.2015

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (0)
Dziś na cel...
Dziś na cel miejsca zakupów obieramy warszawsko praski King CrossJest to jedno ze starszych centrów handlowych, dość małe, parterowe.Ma to swoje niewątpliwe i wady i zalety.Zachętą i impulsem wyboru było nie wątpliwe to że właśnie w sobotę 24.11.2011 zorganizowano akcję pod hasłem„BAW SIĘZ NAMI RABATAMI” z okazji 16 urodzin to raz a dwa wraz z nią była zabawa z dalekiego wschodu.Muzyka, taniec i ozdabianie ciała.Nie za często tu witamy ale od czasu do czasu nie mówimy nie.Na wspomnienie zasługuje ciekawa dekoracja w holu, tuż Przy Tchibo.Pod sam sufit wielka choinka, i mobilne misie ją ozdabiające jak i 2 bujające się na huśtawce przy niej.

zarejestrowany-uzytkownik

27.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

King Cross

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż King Cross?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z racji tego,...
Z racji tego, że pracuję w Centrum Handlowym King Cross często odwiedzam różne sklepy niestety najgorsza obsługa jest w sklepie odzieżowym Mohito. Panie, które tam pracują ewidentnie są albo znudzone swoją pracą albo myślą, że są najważniejsze. Nigdy nie pcham się do kasy tylko stoję z boku i czekam aż któraś z Pań poprosi mnie do kasy bo tego wymaga kultura. W szczególności jak np. Panie coś robią i są chwilowo zajęte czekam na swoją kolej. Najczęściej z wyrazem kwaśnej miny łaskawie proszą do kasy i od niechcenia zaczynają obsługę. Ani dzień dobry ani proszę ani nic. Nigdy nie spotkałam się z tak złą obsługa w sklepie odzieżowym gdzie najczęściej podchodzi się do klientów i pyta czy w czymś pomóc itd. Tutaj absolutnie tego nie było, mało tego gdy w przymierzalni poprosiłam o większy rozmiar to jednym słowem nie doczekałam się. Koniecznie wymagane jest tam sprawdzenie obsługi jakości.