Opinia użytkownika: Marta_2442
Dotycząca firmy: King Cross
Treść opinii: Z racji tego, że pracuję w Centrum Handlowym King Cross często odwiedzam różne sklepy niestety najgorsza obsługa jest w sklepie odzieżowym Mohito. Panie, które tam pracują ewidentnie są albo znudzone swoją pracą albo myślą, że są najważniejsze. Nigdy nie pcham się do kasy tylko stoję z boku i czekam aż któraś z Pań poprosi mnie do kasy bo tego wymaga kultura. W szczególności jak np. Panie coś robią i są chwilowo zajęte czekam na swoją kolej. Najczęściej z wyrazem kwaśnej miny łaskawie proszą do kasy i od niechcenia zaczynają obsługę. Ani dzień dobry ani proszę ani nic. Nigdy nie spotkałam się z tak złą obsługa w sklepie odzieżowym gdzie najczęściej podchodzi się do klientów i pyta czy w czymś pomóc itd. Tutaj absolutnie tego nie było, mało tego gdy w przymierzalni poprosiłam o większy rozmiar to jednym słowem nie doczekałam się. Koniecznie wymagane jest tam sprawdzenie obsługi jakości.