Opinie użytkownika (4)

Restauracji przy dworcu...
Restauracji przy dworcu głównym w Gdańsku nie mam co do zarzucenia pomimo ilości ludzi jaka tam się przetacza wszystko sprawnie obsłużone, bez braków w asortymencie bez długich kolejek. Jedyne do czego można się przyczepić to stoliki, których obsługa nie nadąża wycierać z resztek i brak uśmiechu u co po niektórych pracowników i może fakt, że moja tortilla była już ledwo ciepła, ale ogólnie wielki plus.

Marlena_108

21.05.2010

McDonald's

Placówka

Gdańsk, Aleja Zwycieztwa 256

Nie zgadzam się (14)
Jest coraz gorzej.Często...
Jest coraz gorzej.Często jeżdżę pociągami i do tej pory mimo drobnych zastrzeżeń nie miałam nic przeciwko usługom PKP, ale to co przeszłam ostatnio przeszło najśmielsze oczekiwania.Pociąg już na wstępie opóźniony ok 90 min w przedziałach nie dość,że zimno( dopiero po około 2h jazdy włączono ogrzewanie do tego stopnia, że nie można było usiedzieć w miejscu) to i nie przyjemny zapach a toalety pozostawiają wiele do życzenia. Pociąg zamiast nadrobić opóźnienie to jeszcze nabrał o dodatkowe 3h. Kierownictwo pociągu informowało z uśmiechem na twarzy, o awarii linii energetycznej i postoju. Nie zorganizowano żadnego pojazdu zastępczego przez 3h staliśmy w szczerym polu,a na pytanie kiedy ruszymy nikt z załogi nie potrafił odpowiedzieć konkretnie, dostaliśmy tylko informację, że z Malborka została wysłana lokomotywa spalinowa ale kiedy będzie to nikt już nie potrafił udzielić informacji. Kiedy w końcu ruszyliśmy oczywiste było,że jako pociąg z opóźnieniem przepuszczamy wszystkie inne pociągi. I tak trasę ok 300 km przebyłam zamiast w czasie ok 6 godzin w 11h. Jedyny plus, że nikt nie robił problemów w momencie gdy składałam reklamację. Teraz pozostaje okres oczekiwania na decyzje, która z góry wydaję się być przesądzona na moją nie korzyść. Moja rada jeśli możecie wsiadajcie w autobusy bądź samochody, bo jadąc pociągiem pośpiesznym jak to się one nazywają z pewnością będziecie spóźnieni. No i jeszcze cena biletów: wzrasta pomimo obniżającej się jakości usług- bo już nie można liczyć nawet na ciepła kawę. Radzę uzbroić się w cierpliwość i termosy z ciepłym napojem wyruszając w podróż pociągiem.

Marlena_108

21.05.2010

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Wpłacając pieniądze na...
Wpłacając pieniądze na konto, bądź robiąc przelewy trzeba uzbroić się w cierpliwość, gdyż serwery w tym banku bardzo wolno chodzą a i przy okazji podpisów i roboty papierkowej też nie mało. Panie które tam pracują zdają się nie przejmować niczym tak jakby czas się dla nich zatrzymał z olbrzymim spokojem i uśmiechem na twarzy proszą o chwilkę cierpliwości, która w moim wypadku trwała bagatela 20 minut.

Marlena_108

14.05.2010

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Giżycko, Kętrzyńskiego 6

Nie zgadzam się (15)
Udałam się do...
Udałam się do Banku w sprawie kredytu na zakup działki. Obsługa wykwalifikowana i zdaje się być pomocna jedynie pracując w zespole, w pojedynkę często się gubi proponując oferty nie spełniające oczekiwań bądź na które się nie kwalifikuje a przy tym spogląda z pretensjonalnym wzrokiem pytając" po co Pani tu przyszła skoro za mało zarabia". Szybko obsłużona, wychodzę niezadowolona z mojej obecnej sytuacji, przeciskając się przez dość długą kolejkę do kasy.

Marlena_108

14.05.2010

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi