Opinia użytkownika: Marlena_108
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Jest coraz gorzej.Często jeżdżę pociągami i do tej pory mimo drobnych zastrzeżeń nie miałam nic przeciwko usługom PKP, ale to co przeszłam ostatnio przeszło najśmielsze oczekiwania.Pociąg już na wstępie opóźniony ok 90 min w przedziałach nie dość,że zimno( dopiero po około 2h jazdy włączono ogrzewanie do tego stopnia, że nie można było usiedzieć w miejscu) to i nie przyjemny zapach a toalety pozostawiają wiele do życzenia. Pociąg zamiast nadrobić opóźnienie to jeszcze nabrał o dodatkowe 3h. Kierownictwo pociągu informowało z uśmiechem na twarzy, o awarii linii energetycznej i postoju. Nie zorganizowano żadnego pojazdu zastępczego przez 3h staliśmy w szczerym polu,a na pytanie kiedy ruszymy nikt z załogi nie potrafił odpowiedzieć konkretnie, dostaliśmy tylko informację, że z Malborka została wysłana lokomotywa spalinowa ale kiedy będzie to nikt już nie potrafił udzielić informacji. Kiedy w końcu ruszyliśmy oczywiste było,że jako pociąg z opóźnieniem przepuszczamy wszystkie inne pociągi. I tak trasę ok 300 km przebyłam zamiast w czasie ok 6 godzin w 11h. Jedyny plus, że nikt nie robił problemów w momencie gdy składałam reklamację. Teraz pozostaje okres oczekiwania na decyzje, która z góry wydaję się być przesądzona na moją nie korzyść. Moja rada jeśli możecie wsiadajcie w autobusy bądź samochody, bo jadąc pociągiem pośpiesznym jak to się one nazywają z pewnością będziecie spóźnieni. No i jeszcze cena biletów: wzrasta pomimo obniżającej się jakości usług- bo już nie można liczyć nawet na ciepła kawę. Radzę uzbroić się w cierpliwość i termosy z ciepłym napojem wyruszając w podróż pociągiem.