Opinie użytkownika (38)

Wyjątkowo podczas ostatniej...
Wyjątkowo podczas ostatniej wizyty nie czekałem w kolejce. Organizacja, kontakt i jakość produktu o ktury pytałem była zadowalająca.

Mariusz_915

02.03.2019

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Mariusz_915

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Irytujące jest to,...
Irytujące jest to, że często spotykam kolejki do stanowisk obsługi, które wtedy nie są w 100% obsadzone przez doradców. Poza tym obsługa, produkty, doradcy - OK.

Mariusz_915

22.09.2017

Santander Bank Polska

Placówka

Grodzisk Wielkopolski, ul. 3 Maja 8

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ocena moja...
Rewelacyjnie. Ocena moja opiera się na obsłudze (załatwienie kredytu)poprzez internet. Załatwienie trwało bardzo szybko. Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku chwilę czekałem na decyzję i bardzo szybko miałem na swoim koncie wnioskowaną kwotę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

01.08.2017

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W ostatnim...
Dobrze. W ostatnim okresie czasu zauważyłem dłuższe oczekiwanie na obsługę. Pomimo, wydawałoby się zapełnionych stanowisk obsługi przez pracowników banku, często zdarza się długie oczekiwanie na przywołanie do stanowiska. Jakość produktu, z którego korzystam porównywalny jest do ofert innych banków. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Mariusz_915

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła i fachowa obsługa. Chętnie odwiedzam sklepy. Z produktów tam zakupionych jestem zadowolony. Ofertę śledzę również w internecie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Korzystam ze...
Super. Korzystam ze stacji w pełni samoobsługowej(możliwość opłaty kartą przy dystrybutorze). Bardzo wygodna forma obsługi pomijająca oczekiwanie w kolejce do kasy. W tym przypadku nie mam kontaktu z obsługą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

04.07.2017

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

04.07.2017

Easy Jet

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zamawiam...
Bardzo dobrze. Zamawiam leki przez stronę www.doz.pl i nie mam zastrzeżeń co do jakości obsługi podczas odbioru zamówionych leków.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Mariusz_915

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_915

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Mariusz_915

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mariusz_915

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mariusz_915

12.12.2016

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mariusz_915

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mariusz_915

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi