Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
Irytujące jest to, że często spotykam kolejki do stanowisk obsługi, które wtedy nie są w 100% obsadzone przez doradców. Poza tym obsługa, produkty, doradcy - OK.
Rewelacyjnie. Ocena moja opiera się na obsłudze (załatwienie kredytu)poprzez internet. Załatwienie trwało bardzo szybko. Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku chwilę czekałem na decyzję i bardzo szybko miałem na swoim koncie wnioskowaną kwotę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. W ostatnim okresie czasu zauważyłem dłuższe oczekiwanie na obsługę. Pomimo, wydawałoby się zapełnionych stanowisk obsługi przez pracowników banku, często zdarza się długie oczekiwanie na przywołanie do stanowiska. Jakość produktu, z którego korzystam porównywalny jest do ofert innych banków. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Miła i fachowa obsługa. Chętnie odwiedzam sklepy. Z produktów tam zakupionych jestem zadowolony. Ofertę śledzę również w internecie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Korzystam ze stacji w pełni samoobsługowej(możliwość opłaty kartą przy dystrybutorze). Bardzo wygodna forma obsługi pomijająca oczekiwanie w kolejce do kasy. W tym przypadku nie mam kontaktu z obsługą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Zamawiam leki przez stronę www.doz.pl i nie mam zastrzeżeń co do jakości obsługi podczas odbioru zamówionych leków.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.