Totalna żenada i kompromitacja. Klocki na prezent świąteczny zamówione 2 grudnia, obecnie mamy 13 i paczki jak dotąd nie zobaczyłem. Na dziale logistycznym coś pomieszali z listem przewozowym, packa wróciła do nadawcy (Smyka) i odtąd cisza. Pisanie, dzwonienie na infolinię - zawsze nikt nic nie wie i nic nie może zrobić. Brak paczki i brak możliwości anulowania zwrotu pieniędzy (dopóki paczka się nie odnajdzie). Omijać szerokim łukiem.
W Allegro niestety pozostaje "fajny" jedynie "Smart" dający użytkownikowi darmowe wysyłki. Kontakt z Allegro coraz bardziej sprowadza się do "Jesteś cenionym klientem, ale mamy cię w d*pie". Program Ochrony Kupujących może był atrakcyjny i wyjątkowy na rynku ale z 5 lat temu, teraz wiele innych firm ma dużo bardziej korzystne dla klienta warunki. Serwis nie egzekwuje podstawowych praw konsumenta, jak prawo do zwrotu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.