Rewelacyjnie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Super. Obsługa bardzo dobra i kompetentna, choć czasem ciężko znaleźć jakiegoś pracownika.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Nie podoba mi się to, co zobaczyłam.Niby jest promocja i przy zakupach mam dostać kupon promocyjny (wydrukowany z terminala płatniczego), ale go nie dostaję, bo ponoć maszyna nie wydrukowała - a widzę, że coś się jednak wydrukowało.I jakieś ściemnianie, że niby to przy drugim zakupie zadziała, że nie drukuje itd. Coś mi tam nie pasuje. Zdaje się, że będę kupować gdzie indziej.
Po przemeblowaniu ten Rossmann jest o wiele przyjemniejszy. Może nie jest największy, ale nie ma problemu ze znalezieniem potrzebnego towaru.Wszystko ładnie wyeksponowane i podświetlone. Zaletą jest duży parking w Centrum Handlowym.
Wszystko w jak najlepszym porządku. Obsługa jest bardzo miła, zorientowana w sprzedawanym asortymencie, potrafi doradzić.Przy kasach (których czasem jest za mało) kolejka mimo wszystko przesuwa się bardzo szybko. Obsługa stara się obsłużyć wszystkich jak najszybciej.Jest i uśmiech, co w niektórych innych sklepach zdaje się być wyjątkiem.
Sama perfumeria czysta, pachnąca. Półki zapełnione towarem, bardzo dobrze oświetlone, ale...Mam zastrzeżenia do części obsługi. Wiem, że to jest droższa sieć perfumerii, jednak panie pracujące w sklepie nie powinny oceniać klientów po ubiorze, bo mogą być zaskoczone.Zauważyłam, że pracownice bardziej zajmują się klientkami, które na pierwszy rzut oka oceniły jako "bogatsza, stać ją na zakupy tutaj". Jeśli ktoś przyszedł w stroju 'gorszym' to chęć udzielenia pomocy przy zakupie była jakby niższa, a tak nie powinno być. Mam nadzieję, że to nie jest jakaś odgórna wytyczna, tylko pomysł obsługi.Jako plus mogę dodać, że jeśli już ktoś podszedł do klientki, to obsługa była pomocna.
Pomimo większego ruchu niż zazwyczaj (Dzień Kobiet), obsługa była bardzo sprawna.Szybko reagowała i otwierała kolejne kasy do czasu, aż kolejki zostały rozładowane.Kiedy występują jakieś braki w asortymencie, ktoś z obsługi zawsze idzie sprawdzić czy nie ma go w magazynie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.